Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest litt om Dr.Hauschka her inne har jeg kommet til at dette kunne være en produktserie som passer for meg. Jeg har ekstremt ømfintlig hud, reagerer på nesten alt (selv apotekprodukter og produkter beregnet på ømfintlig hud), men jeg har også en del urenheter. Med andre ord en vanskelig kombinasjon..

Siden jeg har prøvd "alt" annet vil jeg gjerne prøvde Dr.Hauschka, kan noen hjelpe meg å finne de rette produktene? Erfaringen min er at folkene på helsekostbutikkene her i byen ikke har peiling, nemlig.. :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg glemte å nevne at huden min i tillegg er tørr. Så den er altså tørr, ekstremt ømfintlig men også uren.Alle slags kvisekremer og slikt får den til å flasse av. Jeg har nesten gitt opp å finne produkter som passer nå..

Skrevet

Du finner mange tips til denne type hud i Rosekrem-tråden.

Har du ikke en Heliosbutikk der du bor? De har ofte et større utvalg av Dr. Hausckha og flinkere folk. Er enig i at kompetansen hos de som jobber i helsekost ofte er forsvinnende lav.

Min hud er også tørr, sensitiv med urenheter. Bruker rosekrem og dagen, og renser med rensekrem og ansiktsvannet Facial Toner. De har et vann for de med uren hud også, men det ble for sterkt for meg.

DH har også noen ampuller som skal virke stabiliserende for uren hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...