AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1 Skrevet 7. april 2021 Jeg har lest så mye om at hyalase er farlig, og at det ikke tar bort alt av filler? Jeg har lipfillers i leppa som jeg vil fjerne, da det nå ser helt forferdelig ut. Filleren har bevegd seg oppom øvre leppe, så det ser ut som at jeg har en snuseleppe. Jeg har fått forskjellige pris på hyalase på forskjellige klinikker i Oslo. På en klinikk kostet det bare 1500, og på den andre kostet det 4000. Når det er så store prisforskjeller så tenker jeg automatisk at klinikken som tilbyr behandlingen så billig må være dårlig eller har dårlige behandlere. hva tenker dere? Er det noen som har dratt på en klinikk i oslo og fått fjernet lipfillers som de kan anbefale? Vil ikke ende opp med å ødelegge leppene mine mer. Anonymkode: ec55c...69c
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #2 Skrevet 7. april 2021 Men i alle dager! Har du tatt denne filleren på en seriøs klinikk? Det høres jo helt vilt ut at filleren har forflyttet seg på den måten du beskriver. Jeg har ikke erfaring med leppefiller, men jeg har hørt at hyalase kan fjerne BÅDE filler OG "noe" som tilhører kroppen naturlig (vet ikke om det er snakk om fettvev eller kroppens naturlige hyaluronsyre). Slik at det blir enda mindre fylde i huden enn før man tok filleren. Vær forsiktig i hvertfall! Anonymkode: 43400...473
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå