Gå til innhold

Line Of Duty sesong 5 og 6 - kommer den til Norge og når?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen som vet om sesong 5 og 6 blir tilgjengelig i Norge? Jeg har sett at NRK sier nei og TV2 skulle sende nå, men det blir ikke noe av. Veldig synd synes jeg, for synes den serien er veldig bra.

Noen som har tips til hvor seriene kan streames?

Endret av Stjerneku
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sesong 5 ligger på Discovery+

Anonymkode: 711ab...104

Skrevet
Stjerneku skrev (2 timer siden):

Er det noen som vet om sesong 5 og 6 blir tilgjengelig i Norge? Jeg har sett at NRK sier nei og TV2 skulle sende nå, men det blir ikke noe av. Veldig synd synes jeg, for synes den serien er veldig bra.

Noen som har tips til hvor seriene kan streames?

Discovery+ har allerede sesong 1-5, og jeg vil anta at de også vil streame sesong 6 når den er klar. Sesong 6 startet for øvrig den 21. mars på BBC1, og 3. episode gikk nå på søndag (4. april). Siste episode går 2. mai, så det er vel ikke urimelig å anta at denne sesongen vil bli tilgjengelig i Norge like etter dette. (Wiki sesong 6)

Skrevet

Sesong 5 ligger på Discovery+, men også hvis man har Telia, på Circus (som man kan velge for x antall poeng på kanalvelgeren). Regner med sesong 6 kommer dit til sommeren? Det bruker gå litt tid etter den er ferdig i UK, men nå er jo Discovery+ ny og kanskje legger litt fokus på slike gode kvalitetsserier :) 

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Kom an Cirkus/Discovery+!

Føler at hvis denne serien ble sendt slik som Game Of Thrones ble, droppet ca samtidig over alt, så hadde den vært superpopulær over hele verden. Særlig siden sesong 6 satte rekorder i UK.

• 3 uker senere...
Skrevet

Sesong 6 er på NRK Nett-TV. Juhu! 😀

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Sally-Go-Round skrev (11 timer siden):

Sesong 6 er på NRK Nett-TV. Juhu! 😀

Hurra :nori:Tusen takk for opplysningen! 

Anonymkode: 7a43b...21b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg sett ferdig sesong 6. Hva synes dere om avslutningen?

Spoiler

Må innrømme at jeg ble skuffet over at H er Buckells. Fyren ser jo ut som en pingle. Men igjen så impliseres det at Buckells kanskje bare er en mellommann, og at Osborne egentlig er den mest korrupte politimannen? 

Og at "definately" var det som felte Buckells etter å ha skrevet ordet feil i typ 16 år. Den er litt tynn. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nå har jeg sett ferdig sesong 6. Hva synes dere om avslutningen?

Vis skjult innhold

Må innrømme at jeg ble skuffet over at H er Buckells. Fyren ser jo ut som en pingle. Men igjen så impliseres det at Buckells kanskje bare er en mellommann, og at Osborne egentlig er den mest korrupte politimannen? 

Og at "definately" var det som felte Buckells etter å ha skrevet ordet feil i typ 16 år. Den er litt tynn. 

Spoiler

Enig med du! Av alle disse korrupte typene har han vært minst tydelig og sterk. Kan det være for å ha en åpning for en sesong til? At det viser seg å være en igjen? 

• 7 måneder senere...
Skrevet

Når kommer sesong 7? 👀

Anonymkode: 92691...675

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...