Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Driver og tester ut om jeg kan være allergisk mot maskaraen jeg bruker, så derfor har jeg nå gått i 4 dager uten noe sminke (kun ansiktskrem/solkrem).

Første dagene syntes jeg at jeg så ut som et troll!! Små rosin-øyer og hengende øyelokk i flere lag... Ikke syntes vippene mine heller! Kunne heldigvis gjemme meg bak solbriller.

Nå har det gått 4 dager og jeg begynner venne meg til synet av meg sjøl uten sminke. Ser litt blass ut, men ellers ok hehehe (Mulig det er fordi det er kveldslys nå da... er alltid værst på morran!)

Om jeg faktisk var allergisk mot maskaraen? Vet ikke 100% ennå. Synes hevelsen under øyet har blitt bittelitt mindre, men det er kanskje bare synsbedrag :P

Anonymkode: 68a1f...e3c

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags type mascara var det du brukte som du tror at du er blitt allergisk mot?

Du kan alltids farge vippene dine slik at du ikke ser så "naken" ut.

Anonymkode: 601dc...e6a

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva slags type mascara var det du brukte som du tror at du er blitt allergisk mot?

Du kan alltids farge vippene dine slik at du ikke ser så "naken" ut.

Blinc maskara. Har brukt den i flere år, så vet ikke om det er den jeg plutselig har begynt reagere på. Er ikke mye annet jeg har rundt øynene.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Blinc maskara. Har brukt den i flere år, så vet ikke om det er den jeg plutselig har begynt reagere på. Er ikke mye annet jeg har rundt øynene.

Aaah.. Har selv måtte bytte ut mascara jeg har brukt i flere år pga øynene har sagt ifra at nok er nok. Men nå som jeg har gått uten fult sminket ansikt i 1,5år så kjenner jeg stor forskjell. Vurdere om jeg skal prøve meg på vegansk mascara.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...