AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1 Del Skrevet 7. april 2021 Jeg skulle, i følge app, hatt eggløsning fredag eller lørdag i helgen som var. Jeg bruker appen som pekepinn og tester i tillegg. Jeg har ikke fått utslag på test, selv om Premom-appen mener at jeg hadde 0,71 på torsdag var det aldri ordentlig stigning og jeg syns streken var veldig svak til å få så høyt tall. På lørdag, søndag, mandag og i dag har jeg hatt mellomblødninger med friskt blod. Jeg trodde først det var fordi eggløsning var rett rundt hjørnet, jeg har lest at man kan få en liten blødning da, eller at det kunne ha oppstått en liten rift på grunn av mye prøving disse dagene. Nå har jeg imidlertid ikke hatt sex siden søndag, og nå oppdaget jeg akkurat litt nytt blod. Og eggløsning tror jeg ikke har skjedd. Jeg fortsetter testing for å sjekke eggløsning, men jeg blir litt bekymret av disse små blødningene, selv om de er små og kun 1-2 ganger om dagen syns jeg det er rart. Jeg trodde det ga seg på mandag, men nå kom det altså litt igjen nå nettopp. Noen som har vært borti noe lignende? Anonymkode: d42fc...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå