3lis3 Skrevet 7. april 2021 #1 Skrevet 7. april 2021 Etter inspirasjon fra RR lurer jeg på hva dere velger i dette dilemmaet. Slikke en softis med penissmak, eller en penis med softissmak. personlig sier jeg: Ja takk begge deler.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #2 Skrevet 7. april 2021 Penis med softissmak. Anonymkode: 85a06...094
3lis3 Skrevet 7. april 2021 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva er RR? Anonymkode: f5205...a77 Radioresepsjonen
Uredd Skrevet 7. april 2021 #4 Skrevet 7. april 2021 1 hour ago, 3lis3 said: Etter inspirasjon fra RR lurer jeg på hva dere velger i dette dilemmaet. Slikke en softis med penissmak, eller en penis med softissmak. personlig sier jeg: Ja takk begge deler. Hmm, siden jeg ikke trenger å forholde meg til det dilemmaet... Men potensielt hadde vært tilretteleggeren for at partneren kunne... Aldri i F#¤#%'s verden... Jeg nekter å stikke pikken inn i en iskald softis for at hun skal kunne prøve... - begge deler
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #5 Skrevet 7. april 2021 Uredd skrev (15 minutter siden): Hmm, siden jeg ikke trenger å forholde meg til det dilemmaet... Men potensielt hadde vært tilretteleggeren for at partneren kunne... Aldri i F#¤#%'s verden... Jeg nekter å stikke pikken inn i en iskald softis for at hun skal kunne prøve... - begge deler Smør den med egg og fløte og dypp den i vaniljesukker. Anonymkode: dcd8e...028
3lis3 Skrevet 7. april 2021 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2021 Uredd skrev (1 time siden): Hmm, siden jeg ikke trenger å forholde meg til det dilemmaet... Men potensielt hadde vært tilretteleggeren for at partneren kunne... Aldri i F#¤#%'s verden... Jeg nekter å stikke pikken inn i en iskald softis for at hun skal kunne prøve... - begge deler Hvem sa at du slapp unna fordi om du har en penis selv? Du kan jo fortsatt ta stilling til hva du ville valgt. For oss jenter er det jo valget mellom to goder, men kanskje ikke for dere menn?
Uredd Skrevet 7. april 2021 #7 Skrevet 7. april 2021 22 minutter siden, 3lis3 said: Hvem sa at du slapp unna fordi om du har en penis selv? Du kan jo fortsatt ta stilling til hva du ville valgt. For oss jenter er det jo valget mellom to goder, men kanskje ikke for dere menn? Jeg gjorde... Det er den med penisen som bestemmer... Min erfaring er dog at peniser ikke smaker så mye... - så da blir det softisen
3lis3 Skrevet 7. april 2021 Forfatter #8 Skrevet 7. april 2021 Uredd skrev (4 minutter siden): Jeg gjorde... Det er den med penisen som bestemmer... Min erfaring er dog at peniser ikke smaker så mye... - så da blir det softisen Så du har altså erfaringerer med å smake på peniser. Interessant. Siden «din erfaring» tilsier det, antar jeg du har et grunnlag som innbefatter flere enn din egen.
Uredd Skrevet 7. april 2021 #9 Skrevet 7. april 2021 1 minutt siden, 3lis3 said: Så du har altså erfaringerer med å smake på peniser. Interessant. Siden «din erfaring» tilsier det, antar jeg du har et grunnlag som innbefatter flere enn din egen.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #10 Skrevet 7. april 2021 Uredd skrev (7 minutter siden): Jeg gjorde... Det er den med penisen som bestemmer... Min erfaring er dog at peniser ikke smaker så mye... - så da blir det softisen Hvordan får du disse emojiene!? Anonymkode: b0820...869
Uredd Skrevet 7. april 2021 #11 Skrevet 7. april 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan får du disse emojiene!? Anonymkode: b0820...869 Kg sine egne. Trykk på emoji ikonet og scroll helt ned eller start søket med ":" Etter litt trening husker du hva de heter og kan skrive direkte. ":fnise" feks gir denne
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #12 Skrevet 7. april 2021 Uredd skrev (8 minutter siden): Kg sine egne. Trykk på emoji ikonet og scroll helt ned eller start søket med ":" Etter litt trening husker du hva de heter og kan skrive direkte. ":fnise" feks gir denne My man. Takk. Har lurt på dette lenge. De "moderne" emojisene er ikke like kule. Pleide bare å se de som var på toppen. Anonymkode: b0820...869
Uredd Skrevet 8. april 2021 #13 Skrevet 8. april 2021 Ved nærmere ettertanke så bør jo den sfotisen ha Jordbærsmak eller noe i tillegg Ellers risikerer man vel at det vil karakteriseres som vaniljesex, sånn helt ufrivillig...
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #15 Skrevet 8. april 2021 Uredd skrev (1 time siden): Ved nærmere ettertanke så bør jo den sfotisen ha Jordbærsmak eller noe i tillegg Ellers risikerer man vel at det vil karakteriseres som vaniljesex, sånn helt ufrivillig... Jordbær er forbi vanilje. Det er vanilje for de som er mer vanilje’te enn normale vaniljemennesker. Ytterpunktet er banan, jordbær er nest siste stopp. Anonymkode: dcd8e...028
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå