Gå til innhold

Hva hadde dere gjort hvis kjæresten gjorde dette!?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde dere gjort hvis forloveden deres (kjæreste, samboer, whatever) PROMPA dere midt i ansiktet? 

Han vet jeg skriver dette innlegget. Er bare nysgjerrig på hvordan dere andre kvinner hadde reagert.

Anonymkode: a8418...4be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Adios. 

Anonymkode: b92a1...bce

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Med vilje? Hadebra. Vi matcher veldig dårlig på humor.

Anonymkode: 57d99...9ee

• Liker 18
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet

Jeg hadde ledd og prompa tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sagt «FY FAEN!!!!!», blitt sint og gått til et annet rom. Deretter tatt en jævlig hevn. Spist noe som hadde lagd en jævlig fiselukt. Satt meg over ham i senga oppå armene så han ikke kan gjøre motstand. Helst mens han sover. Og så prompa ham med naken rumpe over ansiktet 😂😂😂

Anonymkode: 4166f...ae0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hadde tatt igjen. 

Anonymkode: 44e15...f6a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Blitt forbanna og seriøst revurdert hans sosiale antenner. Noe så kvalmt... når man promper kommer det små avføringspartikler ut i samme slengen.. deilig. 

Anonymkode: 4a5b1...e17

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hadde blitt sint og synes han var utrolig ekkel. Jeg er ikke en person som er langsint, men hadde min mann gjort dette mot meg hadde jeg vert sur i noen minutter. Ikke min humor i det heletatt. 

(skal sies at dette vet mannen min godt og det er nok derfor jeg hadde blitt så sur. Hadde dette vert en ny kjæreste ville jeg forklart han veldig tydelig at det er noe av det ekleste og mest avtennende en kan gjøre mot hverandre) 

Anonymkode: 7c6ef...566

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Satt meg skrevs over hodet hans å dratt ut min menstruerende blodtampong mens han sov og ante fred...

Anonymkode: 35a3c...6a2

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Blitt forbanna og seriøst revurdert hans sosiale antenner. Noe så kvalmt... når man promper kommer det små avføringspartikler ut i samme slengen.. deilig. 

Anonymkode: 4a5b1...e17

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Med vilje? Hadebra. Vi matcher veldig dårlig på humor.

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Adios. 

Må virkelig si at dere levr i overfladiske forhold, hvor "kjærlighet" er ikke-eksistert.
Promper dere ikke foran mennene deres? Det er helt naturlig, men nei - ikke naturlig å prompe noen i tryne.

Endret av Rosatoast
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Rosatoast said:

Må virkelig si at dere levr i overfladiske forhold, hvor "kjærlighet" er ikke-eksistert.

Hvor i alle dager får du det fra?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Rosatoast skrev (Akkurat nå):

Har man kjærlighet respekterer man partneren sin. Man lar seg ikke bli trakassert under dekke av humor. 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver ikke noe om at det var med vilje eller ikke.

Anonymkode: 74f55...25b

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har man kjærlighet respekterer man partneren sin. Man lar seg ikke bli trakassert under dekke av humor. 

🤣🤣🤣 jeg ler av deg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min har gjort det mange ganger... jeg gjør det samme tilbake. Han lager også bomber, dvs han promper i hånda si og kaster de på meg.... jeg gjør det samme tilbake. Nå er det strengt forbudt siden jeg er gravid og faktisk spyr av det. Vanligvis bare ler vi og brekker oss. 

Anonymkode: 36be9...72b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da hadde det vært slutt.

Anonymkode: 23f5e...a41

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Samboeren min har gjort det mange ganger... jeg gjør det samme tilbake. Han lager også bomber, dvs han promper i hånda si og kaster de på meg.... jeg gjør det samme tilbake. Nå er det strengt forbudt siden jeg er gravid og faktisk spyr av det. Vanligvis bare ler vi og brekker oss. 

Anonymkode: 36be9...72b

Fy søren hvor ekle dere er!

Anonymkode: 89435...8f1

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Hadde blitt forbanna og lurt på hva som feilte personen. 

Anonymkode: 135c7...d9e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sagt "Hvem er du og hva har du gjort med mannen min?" For mannen min oppfører seg ikke slik. Hadde han gjort det så hadde vi ikke vært gift.

Anonymkode: 29233...ff7

• Liker 1
Skrevet
Rosatoast skrev (15 minutter siden):

Promper dere ikke foran mennene deres? Det er helt naturlig, men nei - ikke naturlig å prompe noen i tryne.

Å tisse er helt naturlig også, jeg kan synes det er kjempegøy å tisse kjæresten min i trynet å si det er humor. 

Jeg hadde IKKE synes det var greit om kjæresten min prompa meg i trynet, det er ikke gøy og sykt ekkelt. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...