AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #61 Del Skrevet 11. august 2021 Når jeg ser svarte kjøkken, tenker jeg at eierne er trendryttere som ikke evner å tenke selv. Og at de sikkert er storforbrukere som kommer til å skifte ut det fullt fungerende kjøkkenet om få år fordi svart har blitt det nye grått ("ut"). Anonymkode: 6d951...3aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #62 Del Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-4-7 den 20.21): Det er en grunn til at sykehus/områder hvor hygiene er viktig er hvite. Sort/veldig mørke farger skjuler mer skitt enn lysere farger, dermed er det uhygienisk. Anonymkode: bf6b0...5ee Fødesenger er ofte sorte, likeså operasjonsbordet. Anonymkode: eadc4...f91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 11. august 2021 #63 Del Skrevet 11. august 2021 Jeg synes ikke det er så fint, og jeg synes det ser ut som om fingermerker, flekker og støv synes veldig godt på mange av variantene. Det virker upraktisk. Dersom man vil at færrest mulig flekker skal synes, er det heltre man bør gå for. Vi har et skikkelig 90-talls furukjøkken. Absolutt ikke særlig trendy, men så solid og lettstelt at det trumfer alle trend-krav for oss i alle fall. Kvalitet og at det er praktisk er mye viktigere etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #64 Del Skrevet 11. august 2021 Personlig hadde jeg aldri valgt et sort eller mørkt kjøkken, men noen får det til å funke. F.eks. Villa Frednes. Det må være lunt og ikke for hard i kontrast til fargene rundt og det må være nok naturlig lys. Anonymkode: e97d0...b34 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontorotta Skrevet 11. august 2021 #65 Del Skrevet 11. august 2021 Kjøp det kjøkkenet du synes er fint, ikke hva som er trendy eller ikke. Søk opp praktiske løsninger. Vi har et antrasittgrått kjøkken. Lys benkeplate fra Corinor. Mye naturlig lys inn. Hatt det i over 10 år. Elsker utseendet like mye nå som da. Passer inn hos oss. Litt upraktisk i forhold til fingermerker men det vil det gjerne være på de fleste litt mørke kjøkkenene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #66 Del Skrevet 11. august 2021 Hvis du skal bo der selv så velg det du føler for Men vær obs på fingermerker, spesielt om du har barn! Hvis du skal selge om noen år ville jeg valgt hvitt kjøkken med slette flater. Anonymkode: 177f8...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penelope Skrevet 11. august 2021 #67 Del Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis du skal bo der selv så velg det du føler for Men vær obs på fingermerker, spesielt om du har barn! Hvis du skal selge om noen år ville jeg valgt hvitt kjøkken med slette flater. Anonymkode: 177f8...15c Det passer ikke med hvitt. Vegger og tak er grågrønne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #68 Del Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-4-8 den 21.38): Vi har mørk blått fra Epoq med lys trelaminatbenk. Vi digger det! 🤩 Har hvite fliser mellom benk og veggskap, og vi har åpen løsning mot stua. Vi har klassisk hvit innover mot stua, så har vi to kontrastvegger - Humble Yellow som man ser direkte på fra kjøkkenet og Northern Mystic på tv-veggen. Passer overraskende bra sammen 😊 Anonymkode: e2f73...485 Høres grusomt ut, beklager. Anonymkode: a4c3a...1dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #69 Del Skrevet 12. august 2021 Noen med erfaring eller mening om svart ikea kjøkken? Anonymkode: d539c...f23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentegutt Skrevet 12. august 2021 #70 Del Skrevet 12. august 2021 Sort er lekkert 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #71 Del Skrevet 12. august 2021 Har sort kjøkken. Malte/sprayet det gamle som var her når vi kjøpte huset. Synes det er fint, men fy søren å man ser merker og støv!! Når vi skal sette inn nytt neste år skal jeg ha hvitt, og heller gå for mørke vegger (som jeg kan male når jeg er lei det mørke) Anonymkode: b03ac...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #72 Del Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Noen med erfaring eller mening om svart ikea kjøkken? Anonymkode: d539c...f23 Vi har akkurat det kjøkkenet på hytta. Veldig fint, men; støv legger seg på «listene» på frontene, og er fort synlig. Det er vanskelig å vaske for det er ganske matt, og ALT synes! Feks søler man vann (!) litt nedover når man vasker opp så blir det skjolder... Funker greit på hytta, men ville aldri hatt det hjemme (har sort hjemme å, da har vi malt med mer blank maling så lettere å holde rent) Anonymkode: b03ac...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #73 Del Skrevet 12. august 2021 36 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har akkurat det kjøkkenet på hytta. Veldig fint, men; støv legger seg på «listene» på frontene, og er fort synlig. Det er vanskelig å vaske for det er ganske matt, og ALT synes! Feks søler man vann (!) litt nedover når man vasker opp så blir det skjolder... Funker greit på hytta, men ville aldri hatt det hjemme (har sort hjemme å, da har vi malt med mer blank maling så lettere å holde rent) Anonymkode: b03ac...75e Tror du den lysere versjonen av lerhyttan er brukelig? Anonymkode: d539c...f23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann1234 Skrevet 12. august 2021 #74 Del Skrevet 12. august 2021 Det er et helvete å holde sort kjøkken flekkfri. Det går ikke bort!! Aldri mer. Har hvit kjøkken nå og det er mye mer praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå