AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1 Skrevet 7. april 2021 Har man egentlig noe sjangs? Anonymkode: 8c4bc...848
Million Skrevet 7. april 2021 #3 Skrevet 7. april 2021 Det finnes en for alle der ute, sies det. Så ja. En sjans er det nok, man må bare lete litt lenger. Men en dag ser den rette mannen deg, og så får dere forhåpentligvis kontakt. Mange menn liker damer med noen kilo ekstra. Noen liker dem enda bedre jo større damene er. Smaken er som baken, den er delt, og folk liker forskjellige ting. Så ja, jeg tror du har en sjans. Tenker du på å være registrert på en datingside/app? Da er det viktig å være åpen om vekten, og ikke legge ut gamle bilder før man ble tykk, og prøve og "lure til seg" en date ved å fremstå som slankere enn man er. Ærlige bilder, ærlig tekst. 7
BBWchick Skrevet 7. april 2021 #4 Skrevet 7. april 2021 Selvsagt! Er du kvinne? Det er en del menn som liker store damer, vet du 😊 5
BBWchick Skrevet 7. april 2021 #5 Skrevet 7. april 2021 Million skrev (Akkurat nå): Da er det viktig å være åpen om vekten, og ikke legge ut gamle bilder før man ble tykk, og prøve og "lure til seg" en date ved å fremstå som slankere enn man er. Ærlige bilder, ærlig tekst. Veldig viktig. Jeg legger alltid med et bilde i helfigur. Så da får de se at det mye mage og store pupper, og de som liker slikt, blir ikke skuffet 😆 7
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #6 Skrevet 7. april 2021 BBWchick skrev (1 minutt siden): Veldig viktig. Jeg legger alltid med et bilde i helfigur. Så da får de se at det mye mage og store pupper, og de som liker slikt, blir ikke skuffet 😆 Hvor stor er du da? Om det er greit å spørre? Anonymkode: 8c4bc...848 1
BBWchick Skrevet 7. april 2021 #7 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor stor er du da? Om det er greit å spørre? Anonymkode: 8c4bc...848 Jeg er veldig stor. BMI på ca. 50. Så jeg er minst dobbelt så stor som jeg burde være. 2
Traktor Skrevet 7. april 2021 #8 Skrevet 7. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har man egentlig noe sjangs? Anonymkode: 8c4bc...848 Jeg vil tro du har god sjans på en del andre veldig overvektige. Spesielt som kvinne. Som for alle andre gjelder det å finne seg noen i egen liga. Endret 7. april 2021 av Traktor 1
BBWchick Skrevet 7. april 2021 #9 Skrevet 7. april 2021 Traktor skrev (Akkurat nå): Jeg vil tro du har god sjans på en del andre veldig overvektige. Som for alle andre gjelder det å finne seg noen i egen liga. Det er ikke sant. Jeg har aldri vært på date med en overvektig mann, faktisk. 7
Traktor Skrevet 7. april 2021 #10 Skrevet 7. april 2021 BBWchick skrev (2 minutter siden): Jeg er veldig stor. BMI på ca. 50. Så jeg er minst dobbelt så stor som jeg burde være. Er du TS? 1
BBWchick Skrevet 7. april 2021 #11 Skrevet 7. april 2021 Traktor skrev (Akkurat nå): Er du TS? Nei. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #12 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har man egentlig noe sjangs? Anonymkode: 8c4bc...848 Ja. Så lenge du har et vått hull mellom beina. Det er det aller aller viktigste når det gjelder dating. Anonymkode: fdd73...f2d 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #13 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har man egentlig noe sjangs? Anonymkode: 8c4bc...848 Ja det har du. Jeg ikke hatt problemer selv som veldig overvektig. Er nå gift med verdens herligste mann. Ingen av mennene har vært overvektige selv. Anonymkode: 8da0f...846 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #14 Skrevet 7. april 2021 Jeg veide 150 før men så gikk jeg ned i vekt og var gift i mange år. Nå er jeg skilt, gikk på korona smell med bare være hjemme og jah.. bikkja 110 igjen vil jo selvfølgelig nedigjen i vekt men anselig uten struktur i hverdagen og uten nokk motivasjon. Godt å høre det er sjangse for meg også å finne kjærligheten. Kanskje jeg skal registrere meg på datingsider😊 Anonymkode: 8c4bc...848
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #15 Skrevet 7. april 2021 Absolutt mulig. Min forrige kjæreste elsket formene mine (jeg var 125 kg og 170 cm). Og han var selv slank og høy, veldig kjekk. Har ikke ønsket å date igjen etter ham fordi jeg har nok med meg selv, og av egen trivsel jobber jeg med å gå ned i vekt. Det er absolutt håp! Anonymkode: 90b81...e61 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #16 Skrevet 7. april 2021 Million skrev (28 minutter siden): Det finnes en for alle der ute, sies det. Så ja. En sjans er det nok, man må bare lete litt lenger. Men en dag ser den rette mannen deg, og så får dere forhåpentligvis kontakt. Mange menn liker damer med noen kilo ekstra. Noen liker dem enda bedre jo større damene er. Smaken er som baken, den er delt, og folk liker forskjellige ting. Så ja, jeg tror du har en sjans. Tenker du på å være registrert på en datingside/app? Da er det viktig å være åpen om vekten, og ikke legge ut gamle bilder før man ble tykk, og prøve og "lure til seg" en date ved å fremstå som slankere enn man er. Ærlige bilder, ærlig tekst. Har ikke registrert meg på datingsider, men hadde virkelig ikke postet bilder som viste annet en hvem som møter opp på dagen altså. Anonymkode: 8c4bc...848
Million Skrevet 7. april 2021 #17 Skrevet 7. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har ikke registrert meg på datingsider, men hadde virkelig ikke postet bilder som viste annet en hvem som møter opp på dagen altså. Anonymkode: 8c4bc...848 Ja, det er bra at du gjør . Men ikke alle ser slik på det, dessverre. Har lest utallige innlegg her på KG opp gjennom årene, der folk har vært på date og så har det møtt opp en fyr som er 20-30 kg tyngre enn bildene viste, kanskje 10-15 år eldre enn bildene viste, og en hårmanke mindre. Noen menn har også skrevet her om damer som har kommet på date og så veier de mye, mye mer enn bildene viser. Endret 7. april 2021 av Million
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #18 Skrevet 7. april 2021 Million skrev (5 minutter siden): Ja, det er bra at du gjør . Men ikke alle ser slik på det, dessverre. Har lest utallige innlegg her på KG opp gjennom årene, der folk har vært på date og så har det møtt opp en fyr som er 20-30 kg tyngre enn bildene viste, kanskje 10-15 år eldre enn bildene viste, og en hårmanke mindre. Noen menn har også skrevet her om damer som har kommet på date og så veier de mye, mye mer enn bildene viser. Haha har opplevd det selv. Likte fyren men endre opp med å gjøre det slutt siden selvbildet hans var så lavt. Anonymkode: 8c4bc...848
Uakseptabel Skrevet 7. april 2021 #19 Skrevet 7. april 2021 Million skrev (42 minutter siden): Det finnes en for alle der ute, sies det. Så ja. En sjans er det nok, man må bare lete litt lenger. Men en dag ser den rette mannen deg, og så får dere forhåpentligvis kontakt. Mange menn liker damer med noen kilo ekstra. Noen liker dem enda bedre jo større damene er. Smaken er som baken, den er delt, og folk liker forskjellige ting. Så ja, jeg tror du har en sjans. Nei jeg liker ikke slike setninger. Hun kan møte noen fortere enn mange andre, det gjelder bare å være på riktig sted til riktig tid. 3
Million Skrevet 7. april 2021 #20 Skrevet 7. april 2021 Uakseptabel skrev (5 minutter siden): Nei jeg liker ikke slike setninger. Hun kan møte noen fortere enn mange andre, det gjelder bare å være på riktig sted til riktig tid. Ja, det er forsåvidt også sant. Begge deler kan skje. Men det vet man aldri. Hadde alle vist hvor de skulle "være på riktig sted til riktig tid" for å møte den rette, kunne alle skippet datingen og gått rett til drømmeprinsen på første forsøk 😄 Man kan ikke stikke under en stol at det store flertallet menn er på utkikk etter en passe slank og velformet dame. Det store flertallet er ikke på utkikk etter "veldig overvektig" dame, som TS skriver i overskriften at hun er. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå