AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1 Del Skrevet 7. april 2021 I alle år har jeg hatt en regelmessig syklus hvor bortfallsblødningen har kommet nøyaktig 3 dager etter siste p-pille i den pillefri uken. Nå har jeg sluttet på p-piller, men enda ikke fått bortfallsblødningen eller antydninger til dette (menstruasjonssmerter ol). Den eneste forskjellen er at jeg sluttet midt i et brett denne gangen og ikke etter 21 piller som normalt, men kan dette virkelig ha noe å si på når bortfallsblødningen kommer? 🤔 (Før noen rekker å poengtere det; jeg skal selvfølgelig ta test dersom blødningen blir mange dager forsinket) 😊 Anonymkode: 200f3...14b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #2 Del Skrevet 9. april 2021 Alle kropper er ulike, og eggstokkene skal «vokne» igjen. Det du opplever er normalt. Selv sluttet jeg for 1 måned siden, gikk da på ppiller jeg mistet mensen helt av, og har selv fått verken bortfallsblødning eller vanlig menstruasjon enda. Hvis det dryger over 3-4 mnd hadde jeg kanskje vurdert å tatt en prat med fastlege, men tenker at kroppen tar den tiden den trenger. Anonymkode: dd5f6...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #3 Del Skrevet 9. april 2021 Viktig å huske at p-pillemensen ikke et vanlig mensen, nå venter du jo på en VANLIG menstruasjon Anonymkode: dd5f6...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #4 Del Skrevet 9. april 2021 Da jeg sluttet på p-piller fikk jeg bortfallsblødningen ca. 3 dager etter pilleslutt. Jeg sluttet midt i et brett. Den vanlige mensen kom først ca. 2 måneder senere. Synes det er rart at du ikke fikk bortfallsblødning. Anonymkode: 70242...82a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #5 Del Skrevet 9. april 2021 Sluttet på p-piller i november, fikk første mens i januar og siden har den vært fraværende. Jeg er 109% sikkert ikke gravid. Tidligere når jeg har sluttet har syklusen vært på plass igjen med en gang. Enten har jeg blitt for gammel (41) eller så har jeg blitt for tynn (bmi 18.5). Anonymkode: 08b72...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #6 Del Skrevet 10. april 2021 Ts her. Bortfallsblødningen kom på dag 4, så det er absolutt innenfor normalen. Blir derimot spennende å se når min første menstruasjon kommer igjen 😊 Anonymkode: 200f3...14b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå