AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1 Skrevet 7. april 2021 Som overskriften sier, noen med erfaring? Positive som negative. Og når forsøkte dere og snu, og snudde barnet seg tilbake før fødsel eller forble hn i hodeleie? Anonymkode: cc891...a3d
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #3 Skrevet 7. april 2021 Forsøkte også, og klarte ikke å vende. De prøvde uke 37+0, mer eller mindre, såvidt jeg husker. Mener jeg ble fortalt det er ca 50/50 om det lykkes. Etter mislykket vendingsforsøk fikk jeg tilbud om planlagt keisersnitt, eller videre undersøkelser (vekstestimering, måling av bekken) for å vurdere vaginal fødsel. Endte opp med vellykket vaginal setefødsel, men håper nestemann har vett til å legge seg med hodet ned. 😅 Anonymkode: 28bc2...252 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #4 Skrevet 7. april 2021 Hadde suksessfull vending av min lille i uke 37+1. Det var litt vondt på et punkt, men virkelig ikke så ille som jeg hadde hørt om tidligere 😊 her satte de i gang fødselen dagen etter slik at h*n ikke skulle få snudd seg igjen. Anonymkode: 2d298...c3c
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #5 Skrevet 7. april 2021 Hm.. Ja, jeg er veldig i tvil om jeg skal forsøke eller ikke.. Min har ligget i sete hele veien, men ligger liksom også litt mer på tvers.. Syntes keisersnitt er skummelt, og da ønsker jeg at det er planlagt og ikke noe som bestemmes der og da. Skal til samtale på sykehuset på fredag men de gjør ikke vending der, da må jeg lengre unna til et større sykehus med masse smitte.. Kjenner jeg er ekstremt usikker på hva jeg skal gjøre, men heller mot keisersnitt. Er i uke 37+1 idag og fikk beskjed om at de gjerne vil prøve å vende før uke 38,men det vet jeg ikke om vi rekker.. Anonymkode: cc891...a3d
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #6 Skrevet 7. april 2021 Ja, klarte ikke vende. Husker ikke uke, men rundt uke 37 høres riktig ut. Før det var det en del ultralyd med leiekontroll. Han hadde ligget i sete hele veien. Ble planlagt keisersnitt. Anonymkode: ec03b...023
prettylittlemisfit Skrevet 7. april 2021 #7 Skrevet 7. april 2021 Hun ville ut 2 uker før tiden, men satt bestemt med rumpa ned, snudde seg aldri. De prøvde, men det gikk ikke. Hun ble veldig stresset, så ble keisersnitt rett etterpå. Etter ks sa de at det var fordi ene foten allerede var på vei ned og hadde de prøvd mer hadde hun nok knekt den. Jeg synes også det var fryktelig ubehagelig og vondt, ble skikkelig svimmel og kasta opp. Skulle gjerne vært foruten denne opplevelsen..
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #8 Skrevet 7. april 2021 Jepp. I uke 37. Vellykket, kjente ingenting ubehag. Gutten ble født 11 dager over termin med hodet først😀 Anonymkode: d55aa...9a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå