Gå til innhold

Jeg har ikke tatt initiativ en uke. Visstnok blitt kald.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke egentlig hva jeg ønsker med dette innlegget ,men er litt oppgitt nå. Min kjære er kanskje blitt bortskjemt med å ha lystig og villig kone. Jeg vet ikke, men jeg har ikke tatt initiativ til sex på en uke. Jeg har ikke hatt tankene på sex så mye for å være ærlig. Antagelig fordi jeg synes det var en skuffende kjedelig påske. Jeg vet egentlig ikke, men det er altså snakk om EN uke jeg ikke har tatt initiativ til sex.

Har likevel vært med på hans initiativ, bortsett fra i dag, da han ønsket sex når jeg ikke hadde tid. Jeg skulle på en behandling. 

Hans respons da var "Du er blitt kald du! Du er ikke interessert i sex lenger."

Jeg ble ikke akkurat mer inspirert for å si det sånn. 

Får ta det opp med ham i kveld, men synes egentlig at dette ble så tåpelig at jeg ikke helt vet hva jeg skal si. 

Anonymkode: b993f...f7a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har noen råd eller tanker? Jeg skal hjem nå, og må ta det opp med ham, siden det føltes veldig urimelig for meg. Bedre å ta det opp enn å gå og føle på det, men lett å legge for mye i ting man blir irritert over også. 

Jeg kan jo nevne at jeg på en måte forstår at han synes det er kjedelig når jeg ikke tar initiativ. Både fordi det er godt å føle seg begjært, og fordi sexlivet vårt fort blir veldig ensformig når det er på hans initiativ. Hans initiativ er 99% å komme inntil meg og kose under dyna. Det er jeg som tar initiativ til sex andre steder og tider, som legger tilrette med å stelle til i stua/andre steder  med skinn/oljer/leketøy/sexy undertøy. Noe annet enn standard i senga. 

Jeg hadde blitt veldig glad om han gjorde noe slikt, istedenfor å slenge ut noe som helt tydelig var ment som "Nå har det skjedd. Nå er du blitt gammel og kjedelig. "

Nå er jeg bare irritert. Om det var snakk om en til to måneder kunne jeg forstått, men å slenge ut noe slikt etter en uke føler jeg ikke som rimelig.

• Liker 1
Skrevet

Ta en god snakk med han og ta utgangspunkt i det du skriver her på KG... reflekter lidt over ditt tenningsmønster og fortell han hva du godt kunne tenke deg... kan vel ikke bli helt feil 🤷‍♀️

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Keppe skrev (3 minutter siden):

Ta en god snakk med han og ta utgangspunkt i det du skriver her på KG... reflekter lidt over ditt tenningsmønster og fortell han hva du godt kunne tenke deg... kan vel ikke bli helt feil 🤷‍♀️

Takk for svar! 

Jeg tror jeg er redd for å komme i en diskusjon som han oppfatter som at jeg er misfornøyd med vårt sexliv. Det er jo ikke tilfellet. Jeg bare synes det han sa var urettferdig og urimelig. 

Han kunne helt klart blitt flinkere til annet initiativ enn sitt standard,men det har vi snakket om flere ganger, han innrømmer at han ikke kommer på det, og jeg har levd greit med det. Det gjør det likevel enda mer urimelig å få slikt slengt etter meg, men generelt er jeg veldig fornøyd med vårt sexliv, og ikke ferdig med å like sex, selv om en kjedelig påske har gjort meg litt nedfor, istedenfor kåt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

en kjedelig påske har gjort meg litt nedfor, istedenfor kåt.

Fortell han dette.

Anonymkode: d6a35...a0c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fortell han dette.

Kun det?

Kanskje lurt. Takker!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har likevel vært med på hans initiativ, bortsett fra i dag, da han ønsket sex når jeg ikke hadde tid. Jeg skulle på en behandling. 

Hans respons da var "Du er blitt kald du! Du er ikke interessert i sex lenger."

Snakk med han om hvordan det er for deg når han sier slikt og be han om å snakke om ting på en ok måte.

• Liker 3
Gjest Fnuggolina
Skrevet

Men mente han det i fullt alvor?

Eller misforstod du er dårlig spøk?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kun det?

Kanskje lurt. Takker!

Det og det som står i innlegget under. I tillegg kan dere bli flinkere til å snakke sammen om hvordan dere har det. Man har mer forståelse for den andres valg når man vet mer om hvordan den andre har det osv.

Snakk med han om hvordan det er for deg når han sier slikt og be han om å snakke om ting på en ok måte.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Takk for svar! 

Jeg tror jeg er redd for å komme i en diskusjon som han oppfatter som at jeg er misfornøyd med vårt sexliv. Det er jo ikke tilfellet. Jeg bare synes det han sa var urettferdig og urimelig. 

Han kunne helt klart blitt flinkere til annet initiativ enn sitt standard,men det har vi snakket om flere ganger, han innrømmer at han ikke kommer på det, og jeg har levd greit med det. Det gjør det likevel enda mer urimelig å få slikt slengt etter meg, men generelt er jeg veldig fornøyd med vårt sexliv, og ikke ferdig med å like sex, selv om en kjedelig påske har gjort meg litt nedfor, istedenfor kåt. 

Vet han og visste han at du er nedfor?

AnonymBruker
Skrevet

Ja den samtalen har vi hatt noen ganger, men får ta en runde til kanskje. 

Utrolig dumt at han ikke selv innså at det hadde vært langt mer gunstig for ham om han istedenfor å slenge ut noe slikt hadde overrasket meg med å ha lagt opp til en intim kveld. Det hadde garantert ført til sex, og kåt og glad dame. Istedenfor skuffet og irritert dame. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja den samtalen har vi hatt noen ganger, men får ta en runde til kanskje. 

Utrolig dumt at han ikke selv innså at det hadde vært langt mer gunstig for ham om han istedenfor å slenge ut noe slikt hadde overrasket meg med å ha lagt opp til en intim kveld. Det hadde garantert ført til sex, og kåt og glad dame. Istedenfor skuffet og irritert dame. 

Det bekymrer meg at han sier slikt når han vet hvordan det blir for deg. Hvordan er han ellers? Er han lite eller mye omtenksom og omsorgsfull? Behandler han deg med respekt?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Fnuggolina skrev (2 minutter siden):

Men mente han det i fullt alvor?

Eller misforstod du er dårlig spøk?

Jeg skrev ikke hele samtalen, men bare essensen i den. Han sa det over, og jeg tok det først som spøk. Svarte smilende og spøkefullt tilbake "Du får inspirere meg litt da." Så svarte han igjen,helt seriøst "Nei, det sant. Du er blitt kald og uinteressert i sex."

Da først ble jeg irritert, men måtte gå. Sa at det var teit å si før jeg gikk, men vi har ikke snakket skikkelig om det. 

Gjest Fnuggolina
Skrevet

Jeg skrev ikke hele samtalen, men bare essensen i den. Han sa det over, og jeg tok det først som spøk. Svarte smilende og spøkefullt tilbake "Du får inspirere meg litt da." Så svarte han igjen,helt seriøst "Nei, det sant. Du er blitt kald og uinteressert i sex."

Da først ble jeg irritert, men måtte gå. Sa at det var teit å si før jeg gikk, men vi har ikke snakket skikkelig om det. 

Jeg hadde nok gjort mer enn å bare ta en enkelt alvorsprat.

Dette er nedlatende, respektløst og ikke minst fullstendig på viddene.

Ikke bare litt heller. 

Kald og uinteressert fordi en uke uten sex? Give me a fucking break. Sånne kommentarer derimot, ødeleggende i langtidsperspektiv for min del.

For en fjott. 

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som dere er skikkelig gretten og nærtakende begge to. Han blir i overkant lei seg, du blir i overkant fornærmet. Hva med å bare si kort at påska har vært kjip og det har gått ut over humøret?

Synes ikke du skal ta opp at han bør ta initiativ utenfor senga, i alle fall ikke slik tingenes tilstand er nå. Vær heller tydelig på at han kan komme under dyna med deg.

Det er mine 5 øre. 

Anonymkode: 79683...118

AnonymBruker
Skrevet
Fnuggolina skrev (2 minutter siden):

Ikke bare litt heller. 

Kald og uinteressert fordi en uke uten sex? Give me a fucking break. Sånne kommentarer derimot, ødeleggende i langtidsperspektiv for min del.

For en fjott. 

:sjokkbla:

Herregud.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det bekymrer meg at han sier slikt når han vet hvordan det blir for deg. Hvordan er han ellers? Er han lite eller mye omtenksom og omsorgsfull? Behandler han deg med respekt?

Synes du kommer med gode innspill.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Det og det som står i innlegget under. I tillegg kan dere bli flinkere til å snakke sammen om hvordan dere har det. Man har mer forståelse for den andres valg når man vet mer om hvordan den andre har det osv.

Det har jobber vi kontinuerlig med. Har blitt mye flinkere.Vanligvis. 

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Vet han og visste han at du er nedfor?

Ja jeg har kalt det en kjedelig drittpåske, og ikke lagt skjul på at nå går jeg på veggene snart, om vi ikke kan leve litt mer etterhvert. Var og viste at jeg var lei meg for at vi ikke kunne dra på tradisjonell hyttetur med familien. 

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Han viser at han er glad i meg og har respekt for meg, men har også skapt flere tullete og dumme situasjoner ved at han kan være dust, og si ting på veldig ødeleggende måter. Dessuten er han i slike situasjoner for stolt, umoden og tåpelig i forhold til å si beklager, det kom feil ut. Han går istedenfor i forsvar, og gjør fort tåpelig enda verre. 

Fnuggolina skrev (44 minutter siden):

Ikke bare litt heller. 

For en fjott. 

Ja, fjott i denne situasjonen, og flere ganger, men totalt sett ikke en dårlig mann. 

Det har ikke vært en uke uten sex. Det har vært en uke uten at jeg tok initiativet til sex. Jeg var ivrig med på hans initiativ. 

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det høres ut som dere er skikkelig gretten og nærtakende begge to. Han blir i overkant lei seg, du blir i overkant fornærmet. Hva med å bare si kort at påska har vært kjip og det har gått ut over humøret?

Synes ikke du skal ta opp at han bør ta initiativ utenfor senga, i alle fall ikke slik tingenes tilstand er nå. Vær heller tydelig på at han kan komme under dyna med deg.

Det er mine 5 øre. 

Jeg er normalt veldig lite nærtagende, men dette synes jeg var vanvittig tåpelig. Veldig urimelig. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er normalt veldig lite nærtagende, men dette synes jeg var vanvittig tåpelig. Veldig urimelig. 

OK.

Jeg tenker nok at menn er litt klønete på følelser noen ganger, og at det han sa handlet mer om en redsel for at du har mistet interessen for han, enn om en kritikk av deg. At han håpet at du skulle vise omsorg.

I stedet ble det krasj..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

STOORT rødt flagg!! KG dump!

Anonymkode: b2018...04b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...