AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1 Skrevet 7. april 2021 Hvis man har veldig langt hår og snur seg mye når man sover, kan man få håret surret rundt halsen og bli kvalt da? Har begynt å settr det opp i en topp når jeg skal sove, men føles jo bedre å ha det løst. Anonymkode: c12d8...49b 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #2 Skrevet 7. april 2021 Godt spørsmål. Lurer på det samme selv. Jeg pleier å sette håret til fireåringen i strikk, så hun ikke skal tvinne håret rundt nesa og hodet. Hun har veldig langt og tykt hår, så frykten er der. Anonymkode: 73d87...e00
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #3 Skrevet 7. april 2021 Nei, det tror jeg faktisk ikke. Da hadde jeg nok vært kvalt for lenge siden. Anonymkode: d8be1...a46
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #4 Skrevet 7. april 2021 Man våkner jo av det, men ja det har ofte skjedd meg at jeg har fått håret i kryss foran halsen og så bak på ryggen så det kjennes ut som om jeg kveles når jeg prøver å snu meg i søvne. Anonymkode: d770d...127
Mezzosoprena Skrevet 7. april 2021 #5 Skrevet 7. april 2021 Du kommer aldri til å klare å snurre håret så hardt rundt halsen, og hvis du mot formodning faktisk skulle klare det vil du våkne lenge før du blir kvalt fordi du ikke får puste.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #6 Skrevet 7. april 2021 Takk for svar alle 🥰 Anonymkode: c12d8...49b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå