Gå til innhold

Naboen spiller så sinnsykt høy musikk flere timer for dagen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er som regel stille etter kl 23, det har vært noen tilfeller på natt også, men siden det er så sjeldent har det ikke plaget meg så mye. 
Men musikken på ettermiddagen er ekstremt plagsom. Det er flere timer om dagen med hiphop musikk. Hører godt hvilke sanger det er og det er absolutt ikke min musikksmak. Hører aldri lyder ellers, men musikken høres jævlig godt, så et ikke om det er at naboen over har musikk skinnsykt høyt? For hører aldri fra f.eks tv eller at noen går, men musikken høres ekstremt godt. Jeg er vanligvis ikke så skjør for lyder, men dette begynner å plage meg ekstremt. Er det innafor å si ifra? Jeg kjenner ikke naboene og aner ikke hva slags folk det er. 

Anonymkode: 81e65...ecd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt innafor å si ifra! De kan jo ikke vite at andre syntes det er for høyt dersom ingen sier det :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å si ifra, kan hende hen ikke vet at det høres godt. 

Anonymkode: 6db01...abd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hehe...Så det er feil musikksmak som er problemet, ikke selve bråket? 😜

Anonymkode: a9eb7...f51

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehe...Så det er feil musikksmak som er problemet, ikke selve bråket? 😜

Anonymkode: a9eb7...f51

Haha, vel det er en kombinasjon. Hadde han spilt favorittmusikken min hadde jeg nok irritert meg mindre, men når det er musikk jeg hater så blir jeg bare irritert. 

AnonymBruker
Skrevet

Skulle nesten tro vi har samme naboen. Han over gaten holder det gående hele tiden og elseker å spille musikk høyt spesielt på søndag kveld frem til kl 2300.  Folk er egoister som få og bryr seg ikke om at de plager andre.

Anonymkode: 022f1...2ef

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Skulle nesten tro vi har samme naboen. Han over gaten holder det gående hele tiden og elseker å spille musikk høyt spesielt på søndag kveld frem til kl 2300.  Folk er egoister som få og bryr seg ikke om at de plager andre.

Er ikke sikkert at man alltid vet at man plager noen og at musikken høres heller da.

Og du er jo en egoist du også siden du bare tenker på deg selv😜

Anonymkode: d4d12...451

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Slikt bråk er jo faktisk ulovlig på søndager :) Hvis det ikke fungerer å si fra, så kan du jo prøve å ringe politiet hver gang, slik at de prioriterer det til slutt? :) 

AnonymBruker
Skrevet

Spill musikk selv eller sett på TV da. Må være lov å høre på musikk

Anonymkode: fe51c...a8e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Spill musikk selv eller sett på TV da. Må være lov å høre på musikk

Anonymkode: fe51c...a8e

Enig! Hvis man ikke skal kunne få lov å spille musikk på dagtid når skal man da kunne spille?

Anonymkode: d4d12...451

• Liker 2
Skrevet

Herregud la nå folk være! Er nok med corona at ingen kan gå ut!!! La andre få kose seg hjemme ihvertfall!!! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Det er som regel stille etter kl 23, det har vært noen tilfeller på natt også, men siden det er så sjeldent har det ikke plaget meg så mye. 
Men musikken på ettermiddagen er ekstremt plagsom. Det er flere timer om dagen med hiphop musikk. Hører godt hvilke sanger det er og det er absolutt ikke min musikksmak. Hører aldri lyder ellers, men musikken høres jævlig godt, så et ikke om det er at naboen over har musikk skinnsykt høyt? For hører aldri fra f.eks tv eller at noen går, men musikken høres ekstremt godt. Jeg er vanligvis ikke så skjør for lyder, men dette begynner å plage meg ekstremt. Er det innafor å si ifra? Jeg kjenner ikke naboene og aner ikke hva slags folk det er. 

Dette burde du tenkt på før du flyttet et sted med naboer, foreslår at du bosetter deg på en øde øy

Jeg spiller så musikk jeg vil så mye jeg vil, klager naboen kaller jeg han en idiot

Anonymkode: de550...1f7

• Liker 3
Gjest Optimo
Skrevet

Hvis man bor tett på andre og har et intenst behov for å spille så høyt at ørene blør, så er det vanlig folkeskikk / sunn fornuft å bruke hodetelefoner. 

Men løsningen starter med at du ringer på hos naboen og prater med dem om det. 

AnonymBruker
Skrevet
Cocogirl skrev (På 8.4.2021 den 8.22):

Herregud la nå folk være! Er nok med corona at ingen kan gå ut!!! La andre få kose seg hjemme ihvertfall!!! 

Akkurat. Mange har hjemmekontor. Hvorfor skal arbeidsledige og navere få ødelegge for verdiskapende mennesker?

AnonymBruker skrev (På 8.4.2021 den 12.54):

Dette burde du tenkt på før du flyttet et sted med naboer, foreslår at du bosetter deg på en øde øy

Jeg spiller så musikk jeg vil så mye jeg vil, klager naboen kaller jeg han en idiot

Det er strengt tatt du som bør bosette deg langt fra folk🙃

Anonymkode: 0047b...cfe

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.4.2021 den 12.54):

Det er du som er en idiot.  Du kan ta på deg airpods, du trenger ikke forurense hele nabofeltet med din musikk.  Er liksom ikke grenser hvor ego folk kan være. Meg, meg, meg også meg. :fart2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...