AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1 Skrevet 7. april 2021 Jeg er i uke 33 og har veldig smertefull bekkenløsning og mye halsbrann. Dette er to av tingene jeg har hørt kan bedre seg når hodet fester seg. Stemmer dette? Noen med erfaringer? Anonymkode: 523ce...948
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #2 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er i uke 33 og har veldig smertefull bekkenløsning og mye halsbrann. Dette er to av tingene jeg har hørt kan bedre seg når hodet fester seg. Stemmer dette? Noen med erfaringer? Anonymkode: 523ce...948 Hadde halsbrann helt til ungen var ute... Fikk bekkenløsning etter hodefesting.. Anonymkode: 5cfda...81a
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #3 Skrevet 7. april 2021 Hodet festet seg i uke 35 her, men alle plagene ble til ungen var ute. Hadde heller mer smerter etter hodet festet seg. Anonymkode: ff56a...f1e
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #4 Skrevet 7. april 2021 Mine bekkensmerter forsvant når andre baby festet seg. Ved første barn vedvarte bekkensmerter til 6 mnd etter fødsel. Anonymkode: 4af97...e77
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #5 Skrevet 7. april 2021 Bekkensmertene mine ble bedre da første babys hode festet seg (andre festet seg ikke før fødsel så da fikk jeg ikke noe glede av det). Halsbrann ble ikke bedre for min del, den ble heller verre de siste ukene selv om hodet var festet. Anonymkode: 81f6a...b76
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #6 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (På 7.4.2021 den 15.59): Jeg er i uke 33 og har veldig smertefull bekkenløsning og mye halsbrann. Dette er to av tingene jeg har hørt kan bedre seg når hodet fester seg. Stemmer dette? Noen med erfaringer? Anonymkode: 523ce...948 Jeg ble verre etter at hodet festet seg! Kjennes ut som det presses nedover på bekkenet på en måte og noen ganger er jeg skikkelig øm. Halsbrann en ble også verre. Usj, det er så ubehagelig. Anonymkode: e15df...e0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå