Gå til innhold

Hvordan kan jeg vise han at jeg er glad i han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen! 

Jeg ble sammen med typen min i 2019, altså gikk vi rett inn i Corona og fikk aldri reist noe (bare én tur) og heller ikke datetet så mye eller bare gjøre enkle koselige ting sammen, som restaurantbesøk, kino osv.. jeg føler at vi gikk rett inn i hverdagen, jeg har nå lyst å vise han at jeg er veldig glad i han. Kom gjerne med små og store tips til ting jeg kan gjøre som er koselige og som "viser kjærlighet".. Alt her vi bor er stengt så det må nesten være noe enkelt. Jeg er bare så veldig glad i han og føler ikke at å si det er nok

Anonymkode: 9f926...ee3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor dere sammen eller hver for dere? 

Hvis dere ikke bor sammen, så kan en morgenlevering med frokost og blomster være hyggelig. 

Ellers kan du invitere på middag (skogen eller hjemme), invitere på de aktiviteter som er mulig, lage en god kopp kaffe og servere på sengen, gi komplimenter osv. 

AnonymBruker
Skrevet
PM75 skrev (8 minutter siden):

Bor dere sammen eller hver for dere? 

Hvis dere ikke bor sammen, så kan en morgenlevering med frokost og blomster være hyggelig. 

Ellers kan du invitere på middag (skogen eller hjemme), invitere på de aktiviteter som er mulig, lage en god kopp kaffe og servere på sengen, gi komplimenter osv. 

Tusen takk, men vi bor sammen 😊 

Anonymkode: 9f926...ee3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...