SoWhat? Skrevet 7. april 2021 #1 Del Skrevet 7. april 2021 - at noen sier de setter pris på deg. Eller får deg til å le -ha katter ved siden av seg i sofaen eller på fanget. Snakke med dem og gi dem delikatessemat ( liker å skjemme de bort) -kjøre mc-tur -gå langs en strand -snakke med en hyggelig nabo over gjerdet. ( jeg har en skikkelig kul gammel pensjonert kunsthistoriker som nabo. Han har så utrolig bra humor og glimt i øyet. Jeg ga han Appelsinkake idag, som jeg bakte i dag tidlig) -handle og spise god mat Bare fyll på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khadira Skrevet 7. april 2021 #2 Del Skrevet 7. april 2021 - se en morsom serie - god prat med venner eller familie 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lyng Skrevet 7. april 2021 #3 Del Skrevet 7. april 2021 God tlf prat m goe venner At noen sier goe ting Takknemlighet over alt som er godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Maria Skrevet 8. april 2021 #4 Del Skrevet 8. april 2021 -et strikketøy mellom hendene og beina godt plassert på en skammel, sammen med min aldrende mor. Minner.. gå på bruktbutikker. kjøpe ferske roser hver fredag danse zumba😀 lese en god bok eller et ukeblad tenne i peisen når det er kaldt, og tenne et par stearinlys, en kopp kaffe prate med ei god venninne på mobilen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tenk positivt Skrevet 1. mai 2021 #5 Del Skrevet 1. mai 2021 Å snakke i mob med venner og familie Å gjøre noen andres dag bedre Å ha humor i hverdagen Å ufarliggjøre vanskelige situasjoner Å være ute, gå turer Å se en koselig, morsom serie, film Å tenke på alt det som er positivt Å være takknemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 7. november 2021 #6 Del Skrevet 7. november 2021 Mennesker som løfter deg opp - ikke drar deg ned Bevegelse Et variert og næringsrikt kosthold Rutiner Dyr Estetikk. Natur, farger, kunst.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 7. november 2021 #7 Del Skrevet 7. november 2021 Musikk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 7. november 2021 #8 Del Skrevet 7. november 2021 En blå himmel. Få ting får meg til å senke skuldrene raskere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFox Skrevet 7. november 2021 #9 Del Skrevet 7. november 2021 - sjokolade - godt vær - en telefon eller melding fra en venn - et uventet kompliment - høre bra musikk - et varmt bad - sove lenge - ingenting som haster / fravær av stress - myke tøfler - god mat - en god klem - barnelatter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå