AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1 Skrevet 7. april 2021 Hvilke klesplagg gjør at du føler deg sexy, litt i det minste? Enn usexy, hvilke plagg dreper sexlysten? Gjør gjerne en vurdering av sexy og usexy plagg på andre også😄 Anonymkode: 503a4...316
Milky Skrevet 7. april 2021 #3 Skrevet 7. april 2021 Føler meg sexy i heler, undertøy og tettsittende klær.Evt treningsklær føler meg ikke sexy i joggebukse/hettegenser eller vinterklær 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #4 Skrevet 7. april 2021 De der oversized dressjakkene som er så trendy å gå med for kvinner nå. Må jo være syltynn og over 180 høy for å gå med noe slikt. Jeg prøvde, og ble bare seende ut som en halvfeit, creepy onkel i de jakkene der 😜 Anonymkode: bc074...9f5 19
TrønderM Skrevet 7. april 2021 #5 Skrevet 7. april 2021 Føler meg sexy i dress eller ei fin dongeribukse, skjorte og blazer. Eller ei fin t-skjorte med dongeribukse. usexy....må være i utvasket joggebukse. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #6 Skrevet 7. april 2021 https://www.nytelse.no/catsuit-og-body/undertoy/ Føler meg veldig sexy i slike antrekk. Jeg liker ikke vise meg frem og er egentlig ganske usikker på kropp, men om jeg får ha på meg en slik "suit" eller body så føler jeg meg veldig, veldig sexy Anonymkode: f255b...7b9 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #7 Skrevet 7. april 2021 Treningstøy, eller om jeg har pynta meg for å gå ut. Føler jeg meg sexy, eller de dagene jeg bare gjør litt ekstra for hverdags antrekkene. mannen liker sexy undertøy men da føler jeg meg så usexy at nei 🤮🤮🤮 Anonymkode: 11d71...c4e
Gjest Timeplan Skrevet 7. april 2021 #8 Skrevet 7. april 2021 Mulig jeg er rar, men jeg føler meg egentlig aldri direkte usexy som en følge av hva jeg har på meg. Ikke at jeg føler meg sexy i absolutt alt, men på det verste føler jeg meg bare helt nøytral. Hvis jeg føler meg skikkelig usexy en dag så er det fordi alt er dritt den dagen, ikke fordi jeg har på meg feil bukse. Føler meg sexy i treningstøy, men det er først og fremst etter trening jeg får den følelsen siden kroppen har jobbet hardt og jeg føler den er sterk. Føler meg også sexy når jeg pynter meg i kjole eller skjørt. I undertøy jeg eller samboeren liker, min favoritt er body. Om jeg tar på meg et plagg jeg digger men ikke har brukt på en stund. I sommerklær som viser mye hud. Stramme jeans.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #9 Skrevet 7. april 2021 Timeplan skrev (1 minutt siden): Mulig jeg er rar, men jeg føler meg egentlig aldri direkte usexy som en følge av hva jeg har på meg. Ikke at jeg føler meg sexy i absolutt alt, men på det verste føler jeg meg bare helt nøytral. Hvis jeg føler meg skikkelig usexy en dag så er det fordi alt er dritt den dagen, ikke fordi jeg har på meg feil bukse. Føler meg sexy i treningstøy, men det er først og fremst etter trening jeg får den følelsen siden kroppen har jobbet hardt og jeg føler den er sterk. Føler meg også sexy når jeg pynter meg i kjole eller skjørt. I undertøy jeg eller samboeren liker, min favoritt er body. Om jeg tar på meg et plagg jeg digger men ikke har brukt på en stund. I sommerklær som viser mye hud. Stramme jeans. Elsker damer i body, kanonsexy ❤️ Anonymkode: 503a4...316
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #10 Skrevet 7. april 2021 Leggvarmere. Det får jeg så mye oppmerksomhet med at da føler jeg meg ekstremt sexy. Bruker det over litt tykke strømpebukser eller joggebukser om vinteren. Eller tights på trening. Noen ganger over en rød Adidas treningsdress om jeg ikke har tørre tightser etter vask. Får mye flørt, oppmerksomhet og tilnærminger med leggvarmere på. De jeg bruker er lange men ikke så veldig tykke, så bruker to par i forskjellig farge og de blir ganske posete dyttet ned og dekker da mesteparten av leggene mine. Mange menn som snur seg etter meg da. Samboeren har heller ikke noe problemer med dette. Får generelt en del oppmerksomhet, men leggvarmere er mye mer. Og enig med flere, føler meg egentlig sexy i treningstøy og får også my mer oppmerksomhet i det enn ellers. Når jeg jogger har jeg tights, vanligvis Adidas treningsjakker, hestehale og caps, får en del oppmerksomhet i de klærne også. Anonymkode: 7dcc0...a78 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #11 Skrevet 7. april 2021 Usexy må være fett hår i midtskill og slaskete hettegenser og posete joggebukser. Husker det var en jente på kanskje 19-20 som ofte tok samme buss som jeg, som ALLTID gikk i den "uniformen" og jeg så henne aldri med noe som kunne se ut som nyvasket hår. Det var alltid fett og stripete, og i midtskill. Svært usexy fremtoning. Anonymkode: 88cfd...8ab 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #12 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Usexy må være fett hår i midtskill og slaskete hettegenser og posete joggebukser. Husker det var en jente på kanskje 19-20 som ofte tok samme buss som jeg, som ALLTID gikk i den "uniformen" og jeg så henne aldri med noe som kunne se ut som nyvasket hår. Det var alltid fett og stripete, og i midtskill. Svært usexy fremtoning. Anonymkode: 88cfd...8ab Sånn går jeg kledd daglig også fordi jeg er deprimert og suicidal, så jeg orker ikke se meg i speilet, dusje eller kle meg, men ut å handle må jeg dessverre. Dumt at min fremtoning er usexy for deg, men vet du hva, livet er jævla usexy.... Anonymkode: f255b...7b9 1
Bamseklemmer Skrevet 7. april 2021 #13 Skrevet 7. april 2021 Spiller liten rolle hvordan kvinner kler seg egentlig, jeg ser det "sexy" i nesten alt hvis hun lukter godt og ser fresh ut. F.eks. en kvinne i malingsklær på en krakk, høye hæler i skjørt-uniformer, men også en svett kvinne i hvit t-skjorte på dugnad. Enkelte har ei fantastisk god svettelukt🥰 I forhold har vi pussig nok nesten samme kleskode...?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #14 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Sånn går jeg kledd daglig også fordi jeg er deprimert og suicidal, så jeg orker ikke se meg i speilet, dusje eller kle meg, men ut å handle må jeg dessverre. Dumt at min fremtoning er usexy for deg, men vet du hva, livet er jævla usexy.... Anonymkode: f255b...7b9 Hjelp Anonymkode: 5c552...21c 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #15 Skrevet 7. april 2021 Jeg føler meg ikke usexy i noen klær. Eller, jo, skjorter og andre klær som får meg til å se bred ut. Da føler jeg meg litt som en mann.. Jeg føler meg mest usexy når jeg er udusjet og har fett hår. Mest sexy når jeg er nydusjet og stelt meg litt. Og truseløs... Anonymkode: 5c552...21c 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #16 Skrevet 7. april 2021 Jeg synes klær betyr nada for hvor sexy folk ser ut. Noen (få) ser sexy ut uansett, de aller fleste fremstår som relativt usexy enten de har høye eller flate hæler, stramt- eller løstsittende klær, silkeundertøy osv.. Men: det viktigste er hvordan folk føler seg (hvilket er trådens tema),ikke hvordan de faktisk ser ut:) Anonymkode: 8b397...d89
Thjelp Skrevet 7. april 2021 #17 Skrevet 7. april 2021 Føler meg ikke akkurat Mega sexy i Onepiecen min, jeg har nemlig Harry Potter piece og er straks 30år😅 Føler meg sjeldent sexy, men føler meg mest selvsikker og kanskje derfor litt sexy i ettersittende kjoler og med matchende undertøy, gjerne etter en god dusj(skal vi toppe den helt har jeg også trent før dusjen)
frogger Skrevet 7. april 2021 #18 Skrevet 7. april 2021 Mest sexy som finnes er kvinner i trange jeans 1
3lis3 Skrevet 7. april 2021 #19 Skrevet 7. april 2021 Jeg har aldri følt meg usexy. Jeg mener jeg er sexy i alle klær
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #20 Skrevet 7. april 2021 Bukser som sitter godt på meg uten at jeg trenger belte. da kan jeg føle meg litt sexy. Anonymkode: 32b42...99d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå