AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1 Skrevet 7. april 2021 Dette gjelder etnisk norsk bryllup i Oslo/Viken området 😊 Er det noen som vet om en dyktig video og fotograf som har erfaring med bryllupsfester med litt annen kultur, eksempelvis Nord-Afrika ? 🥰 Anonymkode: 39105...8b8
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #2 Skrevet 7. april 2021 Jeg forstår ikke hvor rase eller kultur kommer inn når du snakker om bryllupsfotografering. Utdyp gjerne før du risikerer å bli rapportert.. Anonymkode: 8028b...876 12
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #3 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Dette gjelder etnisk norsk bryllup i Oslo/Viken området 😊 Er det noen som vet om en dyktig video og fotograf som har erfaring med bryllupsfester med litt annen kultur, eksempelvis Nord-Afrika ? 🥰 Anonymkode: 39105...8b8 Dette var veldig uklart. Ønsker du noen som har erfaring fra nord-afrikansk bryllup til å være fotograf i ditt tradisjonelle norske bryllup? Skjønner ikke hva du er ute etter. Anonymkode: 1ff90...e9f 10
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #4 Skrevet 7. april 2021 Åja hahah sorry hvis dette ble uklart. Jeg mener rett og slett en bryllupsfest som har litt annen agenda / særpreg enn typisk norske bryllupp, that´s it. Den som har erfaring med andre kulturelle typer bryllup, vil få et innblikk i hvordan man kommer seg igjennom dagen. Ikke gjør det vanskelig. Anonymkode: 39105...8b8 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #5 Skrevet 7. april 2021 Ble ikke mye klokere, må jeg innrømme. Anonymkode: dede1...d3b 10
utakulanini Skrevet 9. april 2021 #6 Skrevet 9. april 2021 (endret) Jeg forstår heller ikke helt. Se over tittelen din og deretter teksten, der henger ikke helt på greip tror jeg? Endret 9. april 2021 av utakulanini 5
Rosmarin(ert) Skrevet 13. april 2021 #7 Skrevet 13. april 2021 Har bryllup forskjellige etnisiteter? Den var ny. 1
LillEve Skrevet 13. april 2021 #8 Skrevet 13. april 2021 Jeg vet ikke om folk bare velger å ikke forstå eller hva, men TS mener vel en fotograf som er flink og har erfaring med å fange andre øyeblikk enn de tradisjonelle norske bryllupene.. Noe annet enn taler, kakekutting og kyssebilder på en åker. Ser dere på ulike fotografer sine nettsider så skjønner man jo fort tegninga. Kanskje er det andre fokus på vinkler, farger, blitsing etc, ikke vet jeg da jeg bare har sett tradisjonelle bryllup bli fotografert på disse nettsidene. Beklager TS, men vet dessverre ikke om noen! Men lykke til med letingen, bryllupet deres høres spennende ut 😊 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #9 Skrevet 13. april 2021 Kunne du ikke bare etterspurt en kreativ og dyktig fotograf? Du gjør dette mye vanskeligere enn det trenger å være. Anonymkode: 9861d...1b7 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #10 Skrevet 14. april 2021 For å være helt ærlig tror jeg du vil få negativ reaksjon på dette ønsket. Dere er to hvite og norske personer som vil ha bilder tatt utfra en annen kulturell kontekst? Fotografer bosatt i Norge tar bilder her. Når det er sagt opplever ikke jeg bildeseansene som annerledes på de bryllupene enn et vanlig norsk bryllup. Hva med å heller si hva du ønsker av motiver? Anonymkode: 99a23...d19
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #11 Skrevet 14. april 2021 LillEve skrev (På 13.4.2021 den 14.22): Jeg vet ikke om folk bare velger å ikke forstå eller hva, men TS mener vel en fotograf som er flink og har erfaring med å fange andre øyeblikk enn de tradisjonelle norske bryllupene.. Noe annet enn taler, kakekutting og kyssebilder på en åker. Ser dere på ulike fotografer sine nettsider så skjønner man jo fort tegninga. Kanskje er det andre fokus på vinkler, farger, blitsing etc, ikke vet jeg da jeg bare har sett tradisjonelle bryllup bli fotografert på disse nettsidene. Beklager TS, men vet dessverre ikke om noen! Men lykke til med letingen, bryllupet deres høres spennende ut 😊 TAAKK for forståelsen, kjære. Endelig noen med noe mellom ørene. Ja, de andre velger å bli oppfattet som totalt idioter som bare ikke vil forstå haha. Jaa jeg vil jo fange kyssebilder også, og som du sier andre vinkler, +++. Kjjipt du ikke vet om noen, men skal nok finne på noe ❤️ vet om en faktisk, hun tar 19.000 kr for en hel dag.. egentlig ikke så verst... eller ? Tusen hjertelig takk kjære. Glad i deg selv uten å ha møtt deg haha xD Anonymkode: 39105...8b8 1
Rosmarin(ert) Skrevet 14. april 2021 #12 Skrevet 14. april 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: TAAKK for forståelsen, kjære. Endelig noen med noe mellom ørene. Ja, de andre velger å bli oppfattet som totalt idioter som bare ikke vil forstå haha. Jaa jeg vil jo fange kyssebilder også, og som du sier andre vinkler, +++. Kjjipt du ikke vet om noen, men skal nok finne på noe ❤️ vet om en faktisk, hun tar 19.000 kr for en hel dag.. egentlig ikke så verst... eller ? Tusen hjertelig takk kjære. Glad i deg selv uten å ha møtt deg haha xD Anonymkode: 39105...8b8 Det handler ikke om å være "totalt idiot". Det handler om at vi lever i en verden der man hele tiden fremhever forskjeller, og det går politikk i etnisitet. Når du snakker om et "etnisk norsk bryllup", så høres det ut som noe forrettet av Tore Tvedt. Det er så mange andre måter du kunne stilt dette spørsmålet på; eksempelvis kunne du lagt ved bilder av hva du er ute etter, eventuelt hva du absolutt ikke vil ha. Du kunne sagt at du ser etter noe annerledes, gjerne inspirert av seremonier i nord-afrikanske land. Ordene vi bruker har mening, hvordan vi snakker om ting og mennesker har betydning. Jeg håper du finner en god fotograf, 19.000 høres absolutt ikke ille ut for en hel dag med fotografering og etterarbeid. Lykke til med bryllupsplanlegging og fremtiden. 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #13 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): TAAKK for forståelsen, kjære. Endelig noen med noe mellom ørene. Ja, de andre velger å bli oppfattet som totalt idioter som bare ikke vil forstå haha. Jaa jeg vil jo fange kyssebilder også, og som du sier andre vinkler, +++. Kjjipt du ikke vet om noen, men skal nok finne på noe ❤️ vet om en faktisk, hun tar 19.000 kr for en hel dag.. egentlig ikke så verst... eller ? Tusen hjertelig takk kjære. Glad i deg selv uten å ha møtt deg haha xD Anonymkode: 39105...8b8 Er det deg med toxic mor? Tror du bør lære deg hvordan du kommuniserer med andre. Å kalle folk for stygge ting fordi du formulerer deg på en dårlig måte er ikke greit. Kjenner igjen tendensen fra det andre innlegget fra deg. Anonymkode: 152f1...6fd 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #14 Skrevet 16. april 2021 Så mange sinte svar her var da 😅 Anonymkode: 64af7...ae4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #15 Skrevet 16. april 2021 Har du eksempel på bilder du vil ha, og ikke vil ha TS? Anonymkode: 6b1e0...312
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå