AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1 Skrevet 7. april 2021 Hei Jeg er næringsdrivende for første gang i år og har fått skattemelding. Jeg finner ikke ut hvor det står på denne hva foreløbig beregnet skatt er, og evt restskatt eller at jeg får tilbake på skatten. Er det noe annerledes med dette når en har enkeltpersonforetak? Anonymkode: eb2da...bbf
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #2 Skrevet 7. april 2021 Skatteetaten vet ikke dine inntekter i næringsvirksomheten, de må du fylle ut selv før skatt kan beregnes. Anonymkode: ddc8e...d4f
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #3 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei Jeg er næringsdrivende for første gang i år og har fått skattemelding. Jeg finner ikke ut hvor det står på denne hva foreløbig beregnet skatt er, og evt restskatt eller at jeg får tilbake på skatten. Er det noe annerledes med dette når en har enkeltpersonforetak? Anonymkode: eb2da...bbf Det står ikke. Du må vente på skatteoppgjøret eller gjøre din egen (eller regnskapsfører) beregning. Anonymkode: c0ea1...616
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå