Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Huff og huff.. så synd det er i disse influenserne på instagram som endelig ble gravid etter gastric bypass operasjon når hun begynner å få bekkenløsning osv. Nå handler plutselig hele instagrammen hennes om hvor vanskelig det er å gå gravid

Kjære deg, hvis du fortsatt hadde vært 150 kg +++ som tidligere, så hadde du kanskje aldri kunne blitt gravid. Vær takknemlig for ar du endelig er gravid. Og hold klagingen for deg selv...

Anonymkode: 9e159...695

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor legger du ikke dette inn i tråden om influenseren? :P we all know who 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er vel lov å ha vondt i bekkenet og syns det er slitsomt selv om man har slitt med å bli gravid? Syns det er tullete at hvis man har slitt lenge med å bli gravid så mister man liksom retten til å klage.. 

Jeg ble gravid på første forsøk og har masse bekkenplager. Det er helt forferdelig og jeg klager masse og har det ganske dritt. det at barnet er ønsket endrer ikke på det. 

Anonymkode: 54068...202

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
261010 skrev (4 minutter siden):

Fordi der kan man ikke bruke anonymknappen, kanskje?😌

Anonymkode: e562f...983

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er vel lov å ha vondt i bekkenet og syns det er slitsomt selv om man har slitt med å bli gravid? Syns det er tullete at hvis man har slitt lenge med å bli gravid så mister man liksom retten til å klage.. 

Jeg ble gravid på første forsøk og har masse bekkenplager. Det er helt forferdelig og jeg klager masse og har det ganske dritt. det at barnet er ønsket endrer ikke på det. 

Jeg prøvde i 5 år å bli gravid. Har vært gjennom 8 ivf forsøk. Men jeg klager ikke over plagene jeg har, rett og slett fordi jeg regnet med at jeg kom til å bli plaget. 

Men det er også greit å klage. Men hvorfor må det klages over instagram?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg prøvde i 5 år å bli gravid. Har vært gjennom 8 ivf forsøk. Men jeg klager ikke over plagene jeg har, rett og slett fordi jeg regnet med at jeg kom til å bli plaget. 

Men det er også greit å klage. Men hvorfor må det klages over instagram?

Folk blir jo aldri fornøyd uansett hva man gjør. Hvis influensere rosemaler graviditet, fødsel og småbarnstid så etterlyser folk et mer ekte bilde og nå når denne influenseren klager så er det feil og. 

• Liker 3
Skrevet

Så influensere med problemer knyttet til graviditeten har ikke lov til å klage og ha vondt? Er klagingen kun for de som ikke er influensere?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Orker ikke lese om gravide influensere og bloggere. Litt plager hører med i de fleste svangerskap. Men mange influensere tåler utrolig lite og synes så synd på seg selv. Husk at dette er folk som ofte tåler null selvkritikk og ser på seg selv som verdens midtpunkt. 

Anonymkode: b403d...c24

AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo litt an på hvor mye man klager, men veldig mange skjønner ikke hvor stor belastning det er å gå gravid, fordi kvinner gjør det hele tiden. Jeg var sinnsykt dårlig i 1.trimester selv, men det var tydelig at mannen ikke trodde på meg og ikke tok hensyn. Fikk ellers høre mye (som "spøk" på jobb) at graviditet ikke var noe sykdom. Dette på tross av at jeg ikke var borte én eneste dag og fikk gjort det jeg skulle. Jeg sa jeg var sliten og kvalm på direkte spørsmål om hvordan formen var. Fikk også kommentarer (igjen på "spøk") om at det var selvforskyldt. Jeg syns det hadde vært greit å sette fokus på at en graviditet kan være skikkelig tøft for kroppen. 

Anonymkode: 82e62...d85

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, 261010 said:

Jeg har null peiling hvem det er snakk om lol.  

Anonymkode: 3eb63...e36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finnes det en egen tråd om influenseren? Hvor?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har null peiling hvem det er snakk om lol.  

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Finnes det en egen tråd om influenseren? Hvor?

Helene Drage. Det ligger en egen tråd om henne under Rampelys. 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Helene Drage. Det ligger en egen tråd om henne under Rampelys. 

Vent. Er ikke Helene Drage influenser innen helse og trening? Og hun har hatt bypass?   uffameg.

AnonymBruker
Skrevet

Var igjennom IVF og kjempe glad for være gravid, jeg skulle ønske at flere var åpne om alt det vanskelige!! 

å bare lese om «fotballfrue» som tok med seg blonde undertøy på barsel for å føle seg fresh og alltid så vakker hjelper ikke, ja takk begge sider!!

Anonymkode: 0e893...6a1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...