Gå til innhold

Når kommer boligdrysset etter påske?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde håpt det kom endel hus til salgs etter påske, men finn har vært rolig både i dag og i går. Når tror dere det kommer en større mengde for salg?

Anonymkode: 40a85...05d

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje i morgen

Anonymkode: 8c3e4...66c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer. I Norges største by sliter de med å få klargjort alle boligene folk ønsker å selge, så tipper galskapen slakker ned her nå som tilbudet blir større. 

Anonymkode: 34428...aa5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det kommer. I Norges største by sliter de med å få klargjort alle boligene folk ønsker å selge, så tipper galskapen slakker ned her nå som tilbudet blir større. 

Håper det. Hvor lang tid bruker de på å klargjøre for salg hvis folk flest begynnte nå etter påske?

Skrevet

Tipper mange har brukt påsken til å rydde og gjøre klart. Fotografering og ferdigstilling av salgsannonser denne uken, så min spådom er at det kommer mye ut tidlig neste uke.

AnonymBruker
Skrevet

Venter også utålmodig...finansiering i boks og snart høygravid - kribler etter å finne noe. 

Anonymkode: 5abc7...857

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Venter også utålmodig...finansiering i boks og snart høygravid - kribler etter å finne noe. 

Ja, samme her. Vi må finne noe innen sommeren 🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det tar bare dager fra foto til annonsen er ute. Folk er ivrige på å selge nå - før renten går opp til høsten.

Solgte akkurat selv, og har både bodd gratis og tjent 10 lapper i mnd de siste 2åra  Angrer på at jeg var leietaker så lenge!

AnonymBruker
Skrevet

Kom ingenting i dag i byen jeg bor... mens boliger vi ikke er interesserte i går en million over takst. Virker så håpløst!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kom ingenting i dag i byen jeg bor... mens boliger vi ikke er interesserte i går en million over takst. Virker så håpløst!

Samme her! Det var helt dødt i dag 🙈

AnonymBruker
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Det tar bare dager fra foto til annonsen er ute. Folk er ivrige på å selge nå - før renten går opp til høsten.

Solgte akkurat selv, og har både bodd gratis og tjent 10 lapper i mnd de siste 2åra  Angrer på at jeg var leietaker så lenge!

Men du kjøper jo også i samme marked.

Anonymkode: f6d49...379

AnonymBruker
Skrevet

Aaargh, skulle egentlig på visning i dag, men nå ringer megler og sier at boligen er solgt før visning.

Burde ikke vært lov!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Men du kjøper jo også i samme marked.

Anonymkode: f6d49...379

Men jeg gjør jo ikke det. Flytter til en annen kant av landet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...