AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1 Skrevet 7. april 2021 Jeg bruker milo til ullvask, men synes det er så dyrt. Er det noen som har prøvd noen rimeligere varianter som unik, anglamark, coop? Hvordan er deres erfaringer med dem? Anonymkode: 9a69a...9d5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #2 Skrevet 7. april 2021 Jeg satt på do og kjedet meg en dag, da sammenlignet jeg innholdsfortegnelsen til Milo og coop sitt ull- og silkemiddel, det er nesten helt likt og den fra coop koster bare 19 kr. Jeg bruker kun den nå og har gjort det i et par år, all ulla og silken er like fint. Anonymkode: 34a3d...0e3 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #3 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg satt på do og kjedet meg en dag, da sammenlignet jeg innholdsfortegnelsen til Milo og coop sitt ull- og silkemiddel, det er nesten helt likt og den fra coop koster bare 19 kr. Jeg bruker kun den nå og har gjort det i et par år, all ulla og silken er like fint. Anonymkode: 34a3d...0e3 Det var jo den til Coop som vant testen av ullvaskemidler for en tid tilbake. Var det på tv2 hjelper deg den var på tro. Det går sikkert å google, men jeg har ikke tid akkurat nå 😅 Anonymkode: e5b60...720
minikrølla Skrevet 7. april 2021 #4 Skrevet 7. april 2021 Husker ikke prisen, men jeg er så fornøyd med Klar sitt ull/silke vaskemiddel! Har brukt Milo i alle år, men nå kommer jeg nok aldri til å kjøpe det igjen. Ulla blir sååå myk og deilig! 1
male32 Skrevet 7. april 2021 #5 Skrevet 7. april 2021 Har brukt Coop sitt eget i mange år og veldig fornøyd. Aldri prøvd Milo så kan ikke sammenligne.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #6 Skrevet 7. april 2021 Jeg foretrakk Europris’ Effekt Fri men dessverre lager de den ikke lenger. Jeg liker ikke Milo, synes tøyet blir litt seigt enda jeg bare bruker litt. Har kjøpt fra Änglamark, men enda ikke rukket å teste det. Anonymkode: 2a69c...d27
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #7 Skrevet 8. april 2021 Jeg har brukt Klar en stund nå, og synes den er minst like god som Milo. Synes Milo lukter for mye, og at ulla blir for seig som noen over her skriver. Har lyst til å prøve Eucalan til den hjemmestrikkede ulla mi, siden den ikke skal skylles ut. Tenker som så at Milo "alltid" har eksistert, og at derfor alle bruker det, men at det ikke dermed er best. Nå har det derimot kommet flere ullvaskemidler på markedet, og de kan være minst like bra. Anonymkode: 3688a...f3c
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #8 Skrevet 8. april 2021 Bruker Milo av gammel vane. Bruker den parfymefri varianten siden jeg ikke tåler parfyme. Når jeg vasker de hjemmestrikka ullsokkene mine bruker jeg Milo tøymykner fordi jeg synes de er mer komfortable da. Den kan jeg bare bruke på det som skal nederst på føttene, for den kommer ikke i parfymefri utgave. Prøvde å bruke den på et litt stikkende skjerf, men det måtte vaskes på ny for å få vekk lukta så jeg kunne ha det i nærheten av ansiktet. >.>' Anonymkode: 180bd...339
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå