AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1 Skrevet 7. april 2021 Jeg sliter med at jeg får allergisk reaksjon på veldig mange ansiktskremer og hudpleieprodukter. Jeg har vært i kontakt med en hudklinikk, men der ble det ikke gjort noen analyse og i etterkant tror jeg de bare var interessert i å selge meg den dyreste hudpleieserien de hadde. Produktene fikk jeg en allergisk reaksjon av. Derfor lurer jeg på om noen kan anbefale en hudklinikk i Oslo som tilbyr hudanalyse og som tar kunden på alvor, og ikke bare er interessert i å selge? Anonymkode: 7f13a...1e1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #2 Skrevet 7. april 2021 Ser etter det samme. Har bare dårlige erfaringer. De skal alltid snakke ned produktene jeg bruker hvis de ikke fører dem selv, og kommer med skremselspropaganda. Så prøver de å pushe så mange og dyre produkter som mulig, uten å høre på erfaringer jeg har med produkter og ingredienser. Anonymkode: ad5cc...7d8 1
axillea Skrevet 7. april 2021 #3 Skrevet 7. april 2021 Nå har ikke jeg erfaring rundt allergi, men jeg har vært hos Signaturklinikken i Oslo og synes de er veldig bra.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #4 Skrevet 7. april 2021 Jeg er veldig fornøyd med https://www.yourskin.no/ Anonymkode: c9ca5...126
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #5 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg sliter med at jeg får allergisk reaksjon på veldig mange ansiktskremer og hudpleieprodukter. Jeg har vært i kontakt med en hudklinikk, men der ble det ikke gjort noen analyse og i etterkant tror jeg de bare var interessert i å selge meg den dyreste hudpleieserien de hadde. Produktene fikk jeg en allergisk reaksjon av. Derfor lurer jeg på om noen kan anbefale en hudklinikk i Oslo som tilbyr hudanalyse og som tar kunden på alvor, og ikke bare er interessert i å selge? Anonymkode: 7f13a...1e1 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ser etter det samme. Har bare dårlige erfaringer. De skal alltid snakke ned produktene jeg bruker hvis de ikke fører dem selv, og kommer med skremselspropaganda. Så prøver de å pushe så mange og dyre produkter som mulig, uten å høre på erfaringer jeg har med produkter og ingredienser. Anonymkode: ad5cc...7d8 Prøvd Eger Skin Clinic? Anonymkode: 22f85...4ae
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #6 Skrevet 7. april 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Prøvd Eger Skin Clinic? Anonymkode: 22f85...4ae Ja, har ikke god erfaring derifra Anonymkode: ad5cc...7d8 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #7 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, har ikke god erfaring derifra Anonymkode: ad5cc...7d8 Fortell 😟 Anonymkode: 22f85...4ae
Chiubi Skrevet 7. april 2021 #8 Skrevet 7. april 2021 Alle hudpleiere analyserer huden til klienter, men de kan ikke utføre allergitest. De sjekker hvilken hudtype du har, om den er tørr, fet, sensitiv eller blandingshud, og anbefaler produkter som passer til din hudtype. Selvsagt prøver de å selge produkter de har i salongen, akkurat som frisører. Det er en del av inntektene deres, og relativt lettjente penger.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #9 Skrevet 7. april 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: Fortell 😟 Anonymkode: 22f85...4ae Jeg har ganske sensitiv hud, men også hud som lett får akne, så er klar over at jeg ikke er den enkleste å finne produkter til. Det har vært en lang prosess med å få bort kvisene uten å gjøre huden mer sensitiv, så har lært endel om hudpleie generelt og hva som fungerer, og hva som ikke fungerer for min hud - var noen runder hos hudlege bl.a. Har vært veldig fornøyd i mange år og får faktisk ganske ofte komplimenter for huden min, men tenkte å unne meg litt luksus hos en hudpleieklinikk. Opplevde at jeg ikke ble hørt, og ble snakket til som om jeg var dum. Sa jeg brukte endel apotekprodukter jeg likte etter anbefaling fra hudlege, men det var visstnok det verste jeg kunne bruke på huden min. Skulle tro jeg brukte arsenikk i ansiktet... Sa jeg var spesielt sensitiv for AHA-syrer og skumrens, og ble anbefalt nettopp AHA syrer og skumrens. Argumentasjonen for hvorfor de hadde så mye bedre produkter og hvorfor de ville være så mye bedre hang ikke på greip. Endte med å kjøpe en fuktighetskrem som skuffet, kommer ikke til å kjøpe den igjen. 4 minutter siden, Chiubi said: Alle hudpleiere analyserer huden til klienter, men de kan ikke utføre allergitest. De sjekker hvilken hudtype du har, om den er tørr, fet, sensitiv eller blandingshud, og anbefaler produkter som passer til din hudtype. Selvsagt prøver de å selge produkter de har i salongen, akkurat som frisører. Det er en del av inntektene deres, og relativt lettjente penger. Ikke alle frisører er sånn. Frisøren jeg går til selger endel produkter i salong, men hun har flere ganger anbefalt meg å kjøpe produkter de ikke fører selv, for hun mener de vil passe meg best. Håper jeg finner hudpleier versjonen av frisøren min Anonymkode: ad5cc...7d8
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #10 Skrevet 7. april 2021 Du kjenner din hud best selv, og du kommer langt med å lese deg opp på hudpleie å teste ut selv ut fra dine erfaringer. Selv har jeg Rosacea og en hud som er kombinert, sensitiv, akne prone og begynner å bli eldre. Men jeg har lært hva huden min tåler og ikke, og funnet gode produkter som passer til meg. Og dyrere betyr ikke automatisk bedre, bare se på ingredienser. Mange dyre kremer har null aktive eller gode ingredienser. Anonymkode: a337c...048
BeautyJunkie Skrevet 8. april 2021 #11 Skrevet 8. april 2021 Slitter man med sensitiv hud må man først og fremst finne ut hva man reagere på og eliminere produkter som er åpenbart dårlig for huden når man er på utkikk etter beroligende hudpleie. Det er altfor mange som stoler blind på anbefalinger og kaster tusenvis av kroner på dyre produkter uten så mye som å lese ingrediensene på produktene de kjøper. Har produkten parabener? Parfyme? Talk? Alkohol og hvis ja hva slags og hvor mye? Ftalater(Phthalates), Retinyl, osv, osv? Det er selvsagt fornuftig å ta en allergitest/hudanalyse, men den beste råd du kan noensinne få er å sette deg godt inni innholdet av produktene du kjøper. Alt som går på huden din- kremer, såper, dusjgeler, shampoer, masker, oljer, sminke også bruke de mildese, allergivennlige produkter😊
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #12 Skrevet 8. april 2021 Vil anbefale Oslo hudpleieklinikk, har gått der i flere år. Bruker avdeling sentrum som ligger i Pilestredet Anonymkode: 60990...ffa
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #13 Skrevet 8. april 2021 Jeg liker abc art Beauty Center Anonymkode: ea700...04e
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #14 Skrevet 8. april 2021 jeg liker oslo hudpleieklinikk på majorstua ☺️ Anonymkode: fdc82...8ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå