Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest happy-hud
Skrevet

Hei.

Jeg er såååå glad nå! :) Hele mitt liv har jeg slitt med kviser/urenheter, men nå ser det ut som jeg har fått tilbake min gamle, fine hud!!! Jeg har prøvd så mye andre produkter ( shiseido, Vichy, Lòreal, MD, Dermalogica, Kanebo, kvisemidler osv...), men ingenting har hjulpet. Helt intill nå:)

Hm...høres skikkelig sånn reklame ut....men jeg er bare så utrolig glad og fornøyd. Vil bare dele min erfaring til dere som også sliter som jeg gjorde før. Proactiv er virkelig bra! Ihvertfall for meg ;) Den selges via TVSHOP, men har egen hjemmeside ( amrikansk tror jeg ). I utgangspunktet var jeg meget skeptisk til TVSHOP produkter, men jeg var så langt nede....var veldig deppa, så tok jeg en sjanse. Hva kunne jeg tape? Og visp.....etter 6 uker...nå er jeg bare sååååå pen! :)

MEN, må også tilføye med at noen dessverre ikke lykkes som meg. Leste et sted at det var en som var veldig skuffet over Proavtiv, huden ble tørr. Så....opp til dere om dere velger å prøve.Min erfaring er ihvertfall SUPERT :)

Jo, huden min var:kvisete, ujevn, både fett og tørr samtidig, sorte porer. Så, hvis noen har slik hud og føler at de har prøvd alt, så kanskje prøve Proavtiv?

Lukke til!!!.........lalalala...jeg er såååå glad...så lykkelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...