AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1 Skrevet 7. april 2021 Hva slags konsekvenser kan det få når en gjør onde gjerninger? Kan det få konsekvenser som død eller ulykke? Noen erfaringer her? Anonymkode: 56456...915
prt90 Skrevet 7. april 2021 #2 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva slags konsekvenser kan det få når en gjør onde gjerninger? Kan det få konsekvenser som død eller ulykke? Noen erfaringer her? Anonymkode: 56456...915 Nei, det viktigste er å tilbe korrekt gud. Problemet er at det er så fryktelig mange av dem, og om du velger feil blir det evig pine i helvete 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #3 Skrevet 7. april 2021 prt90 skrev (1 minutt siden): Nei, det viktigste er å tilbe korrekt gud. Problemet er at det er så fryktelig mange av dem, og om du velger feil blir det evig pine i helvete 😂 Anonymkode: 471b6...26f 1
jabx Skrevet 7. april 2021 #4 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hva slags konsekvenser kan det få når en gjør onde gjerninger? Kan det få konsekvenser som død eller ulykke? Noen erfaringer her? Anonymkode: 56456...915 Det blir ikke automatisk noen konsekvenser nei. Veldig ofte blir det lite av det. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #5 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva slags konsekvenser kan det få når en gjør onde gjerninger? Kan det få konsekvenser som død eller ulykke? Noen erfaringer her? Anonymkode: 56456...915 Det kommer an på handlingen. Du kan feks bli bøtelagt eller havne i fengsel. Anonymkode: 2303b...788 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #6 Skrevet 7. april 2021 Det kommer jo an på hva du tror på. Jeg tror på karma. Beste eksempelet jeg har, er at min far pleide da jeg var lite barn, og stikke pikken sin, så langt ned i halsen min, at jeg var sikker på at jeg kom til å dø. Han ble dement, og døde av å sette fast en stor bit banan i halsen, og ble kvalt. Anonymkode: 32fdd...9b7 1
Khadira Skrevet 7. april 2021 #7 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva slags konsekvenser kan det få når en gjør onde gjerninger? Kan det få konsekvenser som død eller ulykke? Noen erfaringer her? Anonymkode: 56456...915 Jeg tror onde gjerninger fører med seg konsekvenser, om enn kanskje ikke umiddelbart, men på lang sikt. 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #8 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kommer jo an på hva du tror på. Jeg tror på karma. Beste eksempelet jeg har, er at min far pleide da jeg var lite barn, og stikke pikken sin, så langt ned i halsen min, at jeg var sikker på at jeg kom til å dø. Han ble dement, og døde av å sette fast en stor bit banan i halsen, og ble kvalt. Anonymkode: 32fdd...9b7 Men han levde jo et langt liv og fikk bli dement før han døde av dette, så han skjønte nok ikke engang at han holdt på å dø. Ikke mye til karma... 😂 Anonymkode: de9af...f21 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #9 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva slags konsekvenser kan det få når en gjør onde gjerninger? Kan det få konsekvenser som død eller ulykke? Noen erfaringer her? Anonymkode: 56456...915 Instant karma :) Anonymkode: e3a47...8b0
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #10 Skrevet 7. april 2021 Mener onde handlinger som ikke kan straffes. Feks at man skader andre ved tankekraft. Det burde jo bli konsekvenser av slikt? ts. Anonymkode: 56456...915
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #11 Skrevet 7. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Mener onde handlinger som ikke kan straffes. Feks at man skader andre ved tankekraft. Det burde jo bli konsekvenser av slikt? ts. Anonymkode: 56456...915 Anonymkode: 859e5...905 3
Khadira Skrevet 7. april 2021 #12 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mener onde handlinger som ikke kan straffes. Feks at man skader andre ved tankekraft. Det burde jo bli konsekvenser av slikt? ts. Anonymkode: 56456...915 Antakelig
SoWhat? Skrevet 7. april 2021 #13 Skrevet 7. april 2021 Det er vel det en liker å tro. Jeg har gjort dårlige ting, og fordi jeg har samvittighet, så sliter jeg jo med den selvfølgelig. Og det er vel stort sett den konsekvensen det får. Noen ganger så kan en selvfølgelig tenke at det er karma, men mest sannsynlig er det tilfeldigheter
Gjest Lawyam Skrevet 7. april 2021 #14 Skrevet 7. april 2021 (endret) Det kan jo hende samvittigheten begynner å gnage veldig etterhvert også. Ser ovenstående var litt raskere enn meg, men uansett; jeg tenker karma mer som en konsekvens enn nødvendigvis gjengjeldelse. Endret 7. april 2021 av Lawyam
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #15 Skrevet 11. april 2021 On 4/7/2021 at 2:49 PM, AnonymBruker said: Men han levde jo et langt liv og fikk bli dement før han døde av dette, så han skjønte nok ikke engang at han holdt på å dø. Ikke mye til karma... 😂 Anonymkode: de9af...f21 Det kommer et neste liv. På den frekvensen en dør, er den en vil gå til et neste liv. Noe annet ville vært som å sette lokk på alt og forsøke normalisere, men det vil og føre til at en er nødt til å ha avstand fra følelsene sine som med det i seg selv kan føre til et tungt og ensomt liv og vanskelig familiesituasjon siden en da kan være i en familie som aldri snakker om følelser. On 4/7/2021 at 3:14 PM, AnonymBruker said: Mener onde handlinger som ikke kan straffes. Feks at man skader andre ved tankekraft. Det burde jo bli konsekvenser av slikt? ts. Anonymkode: 56456...915 Jeg trur ikke det er nøyaktig samme skade, men universet vet best. Det kan hende at personen da får en gnagende dårlig samvittighet som gir person stress. Stress fører ofte med seg sykdom og med dette er karma en i gang... Anonymkode: 664cb...ada 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå