Gjest MiaT Skrevet 29. august 2005 #1 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg er nyinnflyttet og ikke så kjent i Oslo, så vet ikke hvor jeg skal ringe for å få en undersøkelse, uten å gå gjennom fastlege og måtte ha henvisning eller noe. Bor på Hammersborg så hadde vært fint om det var noe som ikke var på andre siden av byen, siden jeg har litt problemer med å finne fram Noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2005 #2 Del Skrevet 29. august 2005 Prøv Olafiaklinikken på Grønland, rett ved t-banestasjonen. Der kan du bare møte opp, du må regne med litt venting, men du kommer inn på dagen. Og du trenger ikke henvisning e.l . Husker ikke åpningstidene, men mener de har åpent både formiddag og ettermiddag. Du finner de helt sikkert på gulesider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 29. august 2005 #3 Del Skrevet 29. august 2005 Klinikk for seksuellopplysning på Carl Berner hvis du er under 25 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 29. august 2005 #4 Del Skrevet 29. august 2005 du kan også bestille time hos en lege, så sjekker legen det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå