AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1 Del Skrevet 7. april 2021 Jeg vurderer teste Frøyaklinikken, men er ikke sikker på om jeg helt «tror» på opplegget deres. Går til fertilitetsklinikk også, og ifølge dem er alt i orden med både meg og samboer. Har fått hormonpreparater, men så langt uten resultat. Så begynner å tenke litt alternativt.. Noen med erfaring fra Frøyaklinikken? Gikk dere der samtidig som til lege/fertilitetsklinikk? Jeg har lavt stoffskifte (behandlet) om det kan være av betydning. Anonymkode: 6afd5...eda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #2 Del Skrevet 7. april 2021 Gikk vel to ganger. Veldig hyggelig dame, og har brukt kosttilskuddene jeg ble anbefalt siden, men brukte ikke homøopatimedisinen siden jeg også var i konvensjonelle ivf behandling, turte ikke ta sjansen på kombinasjonen. Følte ikke det ble helt rett for meg. Men veldig støttende og god å prate med. Har siden tatt akupunktur hos Vibeke Fjeld, på klinikk Fjeld. Da opplevde jeg mye mindre bivirkninger under forsøk, og faktisk ble jeg og gravid etter flere forsøk uten å bli det. Kan selvsagt være tilfeldig, men jeg vet at det uansett har hjulpet meg med bivirkningene den runden, samt samtale/støtte underveis. Anonymkode: 14413...b3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå