AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1 Skrevet 7. april 2021 Om ikkje lenge går fristen på samordna opptak ut, og det er sikker mange som tenkjer på at dei kanskje vil bli sjukepleiarar. Det er mykje negativ merksemd rundt sjukepleiaryrket så eg ville berre skrive noko positivt som kan motivera deg som er usikker, og svare litt på det som er negativt. Eg vil gjerne at andre sjukepleiarar som er glad i jobben skriv litt om kva dei sett pris på og korleis dei taklar det som er utfordrande! Studenter eller folk som vurderer å byrje på sjukepleien, eller anna folk, må gjerne stille spørsmål. Eg har vore sjukepleiar i nokre år no, og jobba både på sjukehus, i bustad for funksjonshemma, på sjukeheim og i heimesjukepleien, og eg er glad for at eg valde sjukepleiaryrket. 99 % av tida gler eg meg til å gå på jobb. Det positive med å vera sjukepleiar: Det kjennes meiningsfylt å hjelpa andre, og dei aller fleste pasientar og pårørande er veldig takksame. Sjukepleie er eit fag som utvikler seg heile tida, noko som gjer at du alltid kan lære noko nytt som gjør at du kan gjera ein betre jobb for pasientane. Mykje tilbud om kursing både internt og eksternt. Det finnes veldig mange ulike jobbmoglegheiter, både i kommunen og på sjukehus, og etterspurnaden er så stor at ein i praksis kan velje og vrake etter ynske. Vil du jobba mest sjølvstendig? Jobb i heimesjukepleien, eller på natta. Vil du unngå tunge stell? Kanskje er barneavdeling, akuttmottak, operasjon eller anestesi noko for deg. Mange sengepostar som heller ikkje har mykje stell. Glad i å vera ute og røre seg med pasientane? Kanskje psykiatri eller bustad for funksjonshemmede hadde passa. Det finnes veldig mange ulike vidareutdanningar, for eksempel anestesi, operasjon, akutt, ernæring, kreft, barn, intensiv, folkehelse, helsesjukepleie, psykiatri, rehabilitering, sexologi, diabetes, stomi, og sikkert mykje meir som eg ikkje hugser i farta! Det finns mange veldig trivelege folk i helsevesenet, som ein får jobba saman med og bli kjend med. Arbeidskvardagen er variert. I min jobb, på ei vanleg, kirurgisk sjukehusavdeling, er det eg kanskje gjer mest å administrera medikamenter, stelle operasjonssår, følgje med på dren, kateter, stomi og liknande, observera vitale målinger, dokumentera og planleggja utskriving/overflytting, mobilisera pasienten, følgje opp ernæring og ikkje minst å snakke med pasienten, gje informasjon, osb. Dessutan har vi mange studenter som skal få rettleing, opplæring osv. Mykje variasjon og mykje spennande! Ein blir godt kjend med seg sjølv og sine verdiar, og ein blir modigare. Ein må stå opp for pasienten og kva som er best for han/ho. Negative påstandar: "For dårleg betalt" - Det kjem an på kva du samanliknar med. Ein vanleg sjukepleiar med 10 års erfaring tener kr 500 000 i året, utan tillegg. Dei fleste kan leva greit med det. Løna blir også betre om ein tek vidareutdanning. "Tøft å jobba turnus" - Det er individuelt. Eg tykkjer det går heilt greit å jobba både dag, kveld, natt og helg, men ja, det er sjølvsagt ikkje noko artig å vera på jobb når familien din sitt heime på julaftan. "Vanskeleg å få heiltidsstilling" - Det trur eg ikkje er heilt riktig lengre, men det var kanskje det før. Om 100 % jobb er det viktigaste, er det veldig lett å få heiltidsarbeid i kommunen. Ikkje spesielt vanskeleg på sjukehus heller, er mi erfaring. "For mykje ansvar" - Ja, det er mykje ansvar, men gjennom utdanninga og erfaringa du tileignar deg, blir du trygg i yrkesutøvinga di. Dessutan er du ikkje aleine! Du kan spørre kolleger, både andre sjukepleiarar, men også erfarne hjelpepleiarar og assistentar (dei veit MASSE!), og du kan ringe lege(vakt), andre avdelingar, med meir. "Lav status" - Joda, det finns dei som har dårlege holdninger ovenfor oss, men det får faktisk vera deira problem. Håper det vert MANGE som søkjer på sykepleien i år også. Eit spennande, artig og meiningsfylt yrke. Anonymkode: d922a...ad8 10
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #2 Skrevet 7. april 2021 Tusen takk for fint innlegg! Vurderer å søke 😊 Anonymkode: fd74c...e2f 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #3 Skrevet 7. april 2021 Når man snakker om da bør man nevne at sykepleierne ble lønnsvinnerne i 2020 i følge fagbevegelsen. I tillegg er lønnen til sykepleiere i følge offisielle tall (fra norske myndigheter: https://utdanning.no/yrker/beskrivelse/sykepleier). Dette er medianlønnen for en vanlig sykepleier, altså ikke gjennomsnittet. Gjennomsnitt for sykepleierlønn: Anonymkode: 053a1...d70 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #4 Skrevet 7. april 2021 Enig- fantastisk yrke! I tillegg til å jobbe i kommunen eller på sykehus (som TS beskriver bra) er det mange andre muligheter når du er sykepleier. Du kan jobbe i Forsvaret, på hudpleieklinikk, på AMK med å svare på 113-anrop, bedriftshelsetjenesten, forsikringsselskap, legemiddelindustrien, som kommunal kreftkoordinator, på oljeplattform eller innen barne- og ungdomspsykiatri for å nevne noen få muligheter. Blir du lei av et fagfelt, finnes det alltid mulighet til å jobbe innen et annet eller ta en videreutdanning. Anonymkode: b1c2d...0b0 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #5 Skrevet 7. april 2021 Så flott å endelig se en tråd fra en sykepleier som er fornøyd med jobben sin Anonymkode: 45662...ce0 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #6 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når man snakker om da bør man nevne at sykepleierne ble lønnsvinnerne i 2020 i følge fagbevegelsen. I tillegg er lønnen til sykepleiere i følge offisielle tall (fra norske myndigheter: https://utdanning.no/yrker/beskrivelse/sykepleier). Dette er medianlønnen for en vanlig sykepleier, altså ikke gjennomsnittet. Gjennomsnitt for sykepleierlønn: Anonymkode: 053a1...d70 Det må være medregnet tillegg. Grunnlønnen er ikke så god. Anonymkode: b1c2d...0b0
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #7 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Når man snakker om da bør man nevne at sykepleierne ble lønnsvinnerne i 2020 i følge fagbevegelsen. I tillegg er lønnen til sykepleiere i følge offisielle tall (fra norske myndigheter: https://utdanning.no/yrker/beskrivelse/sykepleier). Dette er medianlønnen for en vanlig sykepleier, altså ikke gjennomsnittet. Gjennomsnitt for sykepleierlønn: Anonymkode: 053a1...d70 Ja, altså, det eg skreiv om i innlegget mitt er den mest vanlege lønna for ein heilt vanleg sjukepleiar (med 10 års erfaring) som jobbar i kommunen eller i offentleg sjukehus og følgjer dei vanlege tariffavtalene. Ein kan sjølsagt ha meir eller mindre, avhengig av kvar du arbeider, kva utdanning og rolle du har m.m. Dei tala du skriv er inklusive tillegg. Tilleggane vil variera ein del, avhengig av lokale avtaler, arbeidsgivar osb Anonymkode: d922a...ad8 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #8 Skrevet 7. april 2021 Anektotisk innspill fra en med samboer som er sykepleier og elsker det. Hun jobber ved en avdeling med kjempeflotte kolleger hvor hun ofte gleder seg til å dra på jobb. Turnusen gjør at hun kan ha fri på formiddagen på en tirsdag og ha skikkelig fri mens vi andre er på jobb. 2016 var første hele året hun jobbet etter ferdig utdanning, med ekstravakter og arbeidsmengde opp mot 100% stilling hadde hun 611k i lønn. Anonymkode: bf6fb...b09 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #9 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, altså, det eg skreiv om i innlegget mitt er den mest vanlege lønna for ein heilt vanleg sjukepleiar (med 10 års erfaring) som jobbar i kommunen eller i offentleg sjukehus og følgjer dei vanlege tariffavtalene. Ein kan sjølsagt ha meir eller mindre, avhengig av kvar du arbeider, kva utdanning og rolle du har m.m. Dei tala du skriv er inklusive tillegg. Tilleggane vil variera ein del, avhengig av lokale avtaler, arbeidsgivar osb Anonymkode: d922a...ad8 Dine tall er basert på lavest mulig sykepleierlønn (altså tariff). Mine tall er hentet fra norske myndigheter og sier følgende: Her får også forskjellen mellom privat, kommune, stat. I tillegg til antall personer og kjønn. Noe bedre oversikt enn dette får du ikke. Dette er gjennomsnittslønnen for sykepleiere, altså ikke "minstelønn" som du bruker. Selvsagt tjener flere sykepleiere mer enn minstelønn (tariff). Anonymkode: 053a1...d70 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #10 Skrevet 7. april 2021 Må bare justere tallene med reelle tall ifh den som poster over; her er lønnen fra foretaksområdet Spekter, hentet fra NSF sine medlemssider Minstelønnssatser fra 1. oktober 2020 Sykepleier: Ansiennitet (år) Minstelønn (kr) 0 414 000 4 429 000 8 454 000 10 505 000 Spesialsykepleier/jordmor: Ansiennitet (år) Minstelønn (kr) 0 460 000 4 485 000 8 520 000 10 548 000 Anonymkode: 29cc2...3da
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #11 Skrevet 7. april 2021 Enig i at det er et flott yrke! Turnusen tæra dessverre på meg etterhvert som barna mine ble til, men det finnes heldigvis muligheter. Jeg videreutdanna meg til operasjonssykepleier og har nå bare dagjobb 8-15:30. fri helg og alle høytider! Anonymkode: 1d56d...92b
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #12 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dine tall er basert på lavest mulig sykepleierlønn (altså tariff). Mine tall er hentet fra norske myndigheter og sier følgende: Her får også forskjellen mellom privat, kommune, stat. I tillegg til antall personer og kjønn. Noe bedre oversikt enn dette får du ikke. Dette er gjennomsnittslønnen for sykepleiere, altså ikke "minstelønn" som du bruker. Selvsagt tjener flere sykepleiere mer enn minstelønn (tariff). Anonymkode: 053a1...d70 Jeg kjenner nesten ingen som jobber 100% som sykepleier over lengre tid. De som gjør det er jevnlig sykmeldte og er borte i uker/måneder. Yrket og turnusen er såpass tungt. Jobber selv som sykepleier 60%, mer klarer ikke jeg før jeg går på en smell. Så den lønnen du viser til kan jeg (med mange andre) se langt etter. Anonymkode: aa928...274
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #13 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dine tall er basert på lavest mulig sykepleierlønn (altså tariff). Mine tall er hentet fra norske myndigheter og sier følgende: Her får også forskjellen mellom privat, kommune, stat. I tillegg til antall personer og kjønn. Noe bedre oversikt enn dette får du ikke. Dette er gjennomsnittslønnen for sykepleiere, altså ikke "minstelønn" som du bruker. Selvsagt tjener flere sykepleiere mer enn minstelønn (tariff). Anonymkode: 053a1...d70 Eg veit veldig godt kva skilnaden er på desse tala, men som sagt er det veldig mange faktorar som spelar inn, og gjer ikkje alltid eit godt inntrykk av kva ein som vil utdanna seg til sjukepleiar kan forvente å få i løn. Om lag 500 000 etter ti år, pluss tillegg, i ei 100 % stilling, er derimot eit veldig godt anslag. Anonymkode: d922a...ad8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå