Gå til innhold

Letrozol og ovitrelle - pausemåned?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg hadde første periode med Letrozol og Ovitrelle sist syklus. Da jeg ringte legen igjen i starten av denne syklusen sa sykepleier at jeg skulle hoppe over medikamenter denne gang, og at det er vanlig å ha pause annenhver måned. Basert på det jeg har lest her inne er ikke det mitt inntrykk? Erfaringer?

Anonymkode: 82b17...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg hadde 10 runder med letrozol, og fikk beskjed om å ikke ta pausemnd. Jeg var hos spesialist. Brukte kun letrozol, ikke ovitrelle.

Anonymkode: a3300...800

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk på pergotime for mange år siden skulle man ha pausemåned annenhver, fordi dosen man tok en syklus skulle visstnok innvirke på neste syklus. Men med letrozol har jeg forstått at det ikke er sånn. Jeg har gått på letrozol hver måned siden november nå. Enkel et par måneder først, så økte til dobbel hvor jeg er nå. Har tatt ovitrelle noen av syklusene, men de jeg ikke har tatt har vært eget valg. Min lege er spesialist v/ Medicus.

Tror jeg hadde gjort nytt forsøk på å kontakte legen om jeg var deg. Kanskje sykepleieren sa feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk! For seint denne syklusen, men da skal jeg ta det opp neste runde. For har mista litt troa, og flere runder blir det garantert... 😔

ts

Anonymkode: 82b17...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Går på pergotime nå, annen hver mnd. Skal jeg kjøre på! Så mai neste kur 🤞🏼🤞🏼

Anonymkode: 5f23f...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...