AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1 Skrevet 7. april 2021 Hva bruker dere det til? Er det sunt å lage mat med den? Anonymkode: 861a7...6e2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #2 Skrevet 7. april 2021 Det er hipt for tiden. Du slipper olje? Helt unødvendig kjøkkenduppedings i mine øyne, men hver sin lyst. Anonymkode: 1fd3c...f12 4
niniel Skrevet 7. april 2021 #3 Skrevet 7. april 2021 Hva blir forskjellen fra å bare steke ting i ovn? 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #4 Skrevet 7. april 2021 Jeg bruker den mye. Det blir jo litt som stekeovn men den er rask å bruke. I dag har jeg stekt rundstykker. Den er i daglig bruk og barna bruker den også (når voksne er hjemme). Den er ikke et must. Det blir ikke som du steker i olje... Men den er virkelig kjekk når ting skal gå raskt. Anonymkode: 55912...c6b 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #5 Skrevet 7. april 2021 Det blir vel som å bruke varmluft på stekeovnen. Vi bruker den i campingvogna. Anonymkode: d024f...b52
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #6 Skrevet 7. april 2021 Fikk en sånn en i julegave, har brukt den to ganger. Skjønner ikke helt greia med at de er så populære. Min står bare å tar plass på kjøkkenbenken. Anonymkode: d0e1b...b99 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #7 Skrevet 7. april 2021 niniel skrev (6 minutter siden): Hva blir forskjellen fra å bare steke ting i ovn? Ingen! Vanlig varmluft vifte gjør samme nytta. Anonymkode: e6cc7...784
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #8 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen! Vanlig varmluft vifte gjør samme nytta. Anonymkode: e6cc7...784 Mye kraftigere vifte (må feste ost med tannpirkere). Mener ting blir jevnere stekt og sprøere. Vårruller og slikt blir mye bedre. Anonymkode: 55912...c6b 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #9 Skrevet 7. april 2021 Den er i bruk flere ganger i uka. Lager falafler, sprøstekt blomkål, fiskepinner, varmer pizzarester, vårruller uten olje, løkringer, potetbåter, grønnkålchips, sprø kyllingvinger, wraps, varme brød, snitzler, crispy kyllingburgere. (ting som fiskepinner, vårruller, snitzel, burgere, chips, lages fra grunnen - har da mat som smaker frityrstekt, uten å ha brukt olje) I tillegg til at ting blir mye sprøere enn i varmluftovn, så er den supereffektiv sett mot tiden det tar å bruke ovn. Har blant annet aldri fått perfekte, sprø løkringer laget fra bunnen i varmluftovn. Anonymkode: 766bc...c43 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #10 Skrevet 7. april 2021 Min mor har en liten av billigste sort. Den brukes mest til pommes frites, rundstykker, vårruller o.l. Hun bor alene og har en dårlig komfyr uten varmluft, så den er kjekk å ha når hun bare skal varme opp litt mat til seg selv. Jeg har litt lyst på en selv, men siden jeg praktisk talt ikke har benkeplass eller skapplass på kjøkkenet, og den gamle komfyren min har varmluftsfunksjon, så har jeg ikke kunnet forsvare det å bruke penger på en. Anonymkode: e04ba...f6c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå