AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1 Skrevet 7. april 2021 Føler jeg og samboer har kjent hverandre så lenge nå. Så det blir liksom å hoppe rett i høyet. Savner tiden for vi brukte mer tid på å bare kline, befølt osv uten å kaste av oss klærne med en gang fordi vi vet hva som skal skje... Jeg har også aldri sendt en eneste sexmelding. Han har gjort mens jeg har vært på jobb og han har vært på fest. Meb blir liksom ikke særlig av det da han er brisen og glemmer seg og jeg har det ofte travelt på jobb. Noen forslag til smakfulle meldinger? Og hvordan ta bilder? Synes det er vanskelig å finne posisjoner foran speilet som ikke ser teit ut. Anonymkode: 58840...7a7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #2 Skrevet 9. april 2021 Skal du sende meldinger må du kjenne den du sender til. Det er det bare du som gjør. Ditto for bilder. Anonymkode: 5b6b5...480
Fiffig Skrevet 9. april 2021 #3 Skrevet 9. april 2021 Her er det jeg som gjør mesteparten av jobben, i alle fall i begynnelsen, for å bevare et kjæresteforhold over tid. Hverdagsflørt, oppmerksomhet, små berøringer, komplimenter i passe doser - ikke alt på engang, selvfølgelig, og ikke hele tida, men litt hver dag for å minne oss på at vi er kjærester og ikke bare to stykker som bor sammen. Jeg er vant til det hjemmefra selv, mens han vokste opp i et hjem der foreldrene bare venta på å skille seg, så vi har hatt litt ulike erfaringer på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå