Gjest Gjest Skrevet 29. august 2005 #1 Del Skrevet 29. august 2005 Ja, nå har vi snart kommet i nytt hus. Etter å fjernet alle møbler, bilder etc, ser jo ikke veggen så veldig fin ut, der hvor bildene har hengt. Hva skal jeg gjøre med det? Jeg synes det ser kjempe stygt ut, men selger må jo bare godta det som det er, han så jo på visningen at det hang bilder der..? Jeg har brukt sånne hvite "kroker" av plast for å henge opp bildene, disse må jeg vel ta vekk?Men hva pleier dere å gjøre med hullene i veggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 29. august 2005 #2 Del Skrevet 29. august 2005 Om det er store spiker/skruehull i veggen, har jeg tatt litt sparkel eller lignende i hullet. Husk å bruke en farge som ligner fargen på veggen (problem om beggen er furupanel og ikke malt). Det fungerer aller best om du kan male over der igjen, men om du er veldig tålmodig så går det greit ellers også. Små hull fra sånne murspiker (hvit sak med tre små stifter i) pleier jeg ikke å gjøre noe med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2005 #3 Del Skrevet 29. august 2005 Da vi overtok var spikerene fremdeles på plass. Mange av dem var til og med på en fornuftig plass for oss, så da var det kjekt. Resten har vi fjernet selv. Kjøper forventer hull, du trenger ikke å sparkle og male. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 31. august 2005 #4 Del Skrevet 31. august 2005 Det er like greit å la krokene henge igjen. For det første er det mindre jobb for deg, og for det andre kan kjøper velge hva h*n vil gjøre og hvordan h*n vil gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå