Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det noe effekt for dere? Ble strippet på overtidskontroll i dag, og syntes det var skikkelig vondt - så håper det var verdt det 🥴  

Anonymkode: 83340...e9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble strippet to ganger på overtid, ingen annen effekt enn sinnsyke smerter...

AnonymBruker
Skrevet

Er det snakk om hinneløsning? Syns det var helt ok og fødselen kom i gang innen 1 døgn.

Anonymkode: 0c671...c41

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det snakk om hinneløsning? Syns det var helt ok og fødselen kom i gang innen 1 døgn.

Ja riktig. Jeg burde kanskje skrevet det istede 😅 

Men ok, spennende. Håper på noe sånt her også, men svaret over var jo helt motsatt så jeg får bare smøre meg med enda mer tålmodighet 🥴

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble "strippet" i går. 

Hatt endel murringer og slim, men ellers ingenting. 

Anonymkode: a61c2...90e

Skrevet

Ja, med alle sammen. Ingen effekt noen av gangene.

Skrevet

Jeg ble strippet de to første svangerskapene, ingen som helst effekt. Selve strippingen synes jeg var helt smertefri. Med nr 2 fikk jeg maserier et par timer, ellers ingenting. 

AnonymBruker
Skrevet

Ok, hørtes ikke så lovende ut dette. Jeg syntes det var helt grusomt vondt jeg altså 😅 Er mitt tredje barn, men de andre har liksom kommet etterhvert da, denne ser ut til å ta sin tid :) 

Ts 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja riktig. Jeg burde kanskje skrevet det istede 😅 

Men ok, spennende. Håper på noe sånt her også, men svaret over var jo helt motsatt så jeg får bare smøre meg med enda mer tålmodighet 🥴

Jeg vet jo ikke om det var selve hinneløsningen som satte det i gang. Jeg var tross alt 16 dager på overtid og gikk rundt med 2 cm åpning, så godt mulig det hadde startet uansett 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...