babyflodhes1 Skrevet 7. april 2021 #1 Del Skrevet 7. april 2021 Hei! Noen som har erfaring med å bestille leker fra lekeakademiet.no? Er de til å stole på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #2 Del Skrevet 7. april 2021 Det er de, jeg har bestilt derfra og det var ikke noe tull. ☺️👍 Anonymkode: d183f...77a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babyflodhes1 Skrevet 7. april 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er de, jeg har bestilt derfra og det var ikke noe tull. ☺️👍 Anonymkode: d183f...77a Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #4 Del Skrevet 7. april 2021 Bra kundeservice, og kjapp levering. Anonymkode: 9bb97...1ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #5 Del Skrevet 7. april 2021 Handlet derfra flere ganger, utelukkende positive erfaringer. Anonymkode: 6e224...e16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #6 Del Skrevet 7. april 2021 Jeg handlet fra de i fjor. God kvalitet på det jeg kjøpte iallefall, og de sendte varene dagen etter jeg bestilte. Anonymkode: d7d88...3b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå