Gå til innhold

Følte meg kun som en sexdukke for kjæresten min..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er kjæreste med en veldig snill og god mann. Kommer hjem til han, og jeg føler meg litt sliten og bekymret etter dagen som var. Forteller dette til han, og han prøver å trøste og trygge meg litt. 

Han lager god mat og serverer meg litt vin. Vi ser på film. 

Så begynner han å klå.. Både klapse meg på rompa, klippe meg i brystene. Vil slikke meg mens vi ser film. Helt greit ellers, men iom at hans voksne barn er i et annet rom i samme hus, sier jeg at jeg synes det er ubehagelig. At jeg er redd vi skal bli oppdaget. Han slutter litt, før han fortsetter. Han holder meg fast,  og fingrer meg hardt i sofaen til jeg squirter. 

Jeg håper han er fornøyd, men han vil fortsatt leke m rompa mi. Jeg sier vi kan vente med det til vi legger oss. At jeg er redd for å bli oppdaget. Han sier han kun vil leke ytterst, mens han like etter presser hodet mitt slik at jeg må suge han. Og da presser han to fingre inn i rompa mi. 

Igjen pauser han etter en stund. 

Når vi legger oss har vi sex. Jeg kommer. Og jeg spør om han vil jeg skal fortsette slik han også kommer. Det vil han ikke. Sier han er sliten. 

Jeg sier jeg også er sliten. Og øm etter all aktiviteten. Men han holder meg da igjen fast og fortsetter. Jeg squirter på nytt. 

Til opplysning så betyr ikke at jeg squirter at jeg kommer!! Men han synes det er fryktelig opphissende. 

Jeg føler meg bare så utrolig lite respektert. Jeg vet vi hadde deilig sex da jeg kom, men føler i hele forløpet, og spesielt etter, at jeg verken ble respektert eller hørt. 

Jeg sa jo at jeg var redd for å bli oppdaget. At jeg ville vente. At han skulle ta det rolig. At jeg var øm.. Likevel hørte han ikke på meg.. :(

Samtidig så liker jeg jo rå sex innimellom. Men da ber jeg jo han ikke roe ned.. 

Siste gang han holdt meg fast og jeg squirtet så måtte jeg si nei, nå er det nok, slutt, - høyt! - for å få han vekk fra meg. Det har jeg aldri opplevd før. 

Jeg føler meg brukt og lei meg. Vet jeg sikkert kunne vært mer tydelig, men vil jo ikke være prippen. Jeg ER jo vanligvis IKKE prippen. Jeg lurer på om jeg sendte noen feile signaler..? Eller om det bare var jeg som var litt for "emosjonell" akkurat denne kvelden.. Likevel synes jeg han burde ha hørt på meg!! :(

Etterpå sa jeg til han at jeg syntes han var for rå. Han ble da lei seg og ba om undskyldning. Sa han følte seg som en dritt.. Og nå sitter jeg her med dårlig samvittighet for at han føler seg dårlig. Jeg vil jo ikke at han aldri mer skal ha rå sex med meg... Jeg liker både å bli holdt fast og analsex.. Jeg vil jo bare at han skal roe ned når jeg ber han om det.. :(

Har helt ONT av meg hele situasjonen nå. 

Han er virkelig en bra mann, og jeg vet han aldri ville gjort dette for å skade eller skremme meg!!! Samtidig så føles  det som om noe er litt ødelagt inni meg.. Og jeg håper dette går over.. 

Vet ikke om jeg bør ta dette mer opp med han igjen, for vil liksom ikke lage storm i vannglass.. Hva tenker dere? Ser jo i teksten at dette kan se ut som et overgrep.. Men vil ikke dumpe han! Dette er første gang jeg har hatt slike følelser etter sex med han på 2 år! Han er som sagt en veldig snill og omtenksom mann, og jeg elsker han. Vil bare høre hvordan jeg bør gå frem her.. 

Anonymkode: 4c4bd...265

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars unga hans først og fremst! Hvem holder på sånn mens de er i nærheten?? Og at han ikke gir seg etter du har sagt nei, er faktisk voldtekt. Også gir han deg dårlig samvittighet i tillegg. Han er psyk. 

Anonymkode: adad5...ffe

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dump han!

Anonymkode: 5f908...25e

AnonymBruker
Skrevet

Ta en prat med ham en gang til. Gjenta at du ofte liker rå sex, forklar og gi eksempler på ganger når det ikke er greit. Avtal begge to hva den andre skal si når det ikke passer seg med sex, eventuelt sex men kun mer rolig sex. 

Anonymkode: dc662...816

• Liker 2
Skrevet

Selv om du liker rå sex innimellom, så trenger du ikke like det alltid og det betyr absolutt ikke at han kan forsyne seg når han vil. Det blir bare feil.

For meg høres det ut som om dere trenger å sette dere ned og ta en prat med klærne på om hva som er greit/ikke greit og avtale noen «stoppord». For eksempel, hvis du sier hele navnet hans, så SKAL han stoppe. Uten spørsmål. Når man leser HI, så er det jo åpenbart at han burde stoppet. Men ikke sikkert det er like åpenbart live. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vær heller for prippen enn for lite prippen, om han gjør noe du ikke ønsker. 

Jeg har selv en mann som kan finne på lignende greier, så egentlig kan jeg ikke uttale meg på den måten at "du må bare gjøre sånn og sånn" eller "dump ham!"-standard KG-svar. Det er jo mer komplisert enn som så. Man må åpenbart snakke sammen osv.

Men altså. De gangene min mann virkelig går over streken, som å fortsette når jeg har sagt klart og tydelig at det er nok (vært "prippen"), så har jeg reist meg og forlatt stedet. Det er det som har funket her for å stanse ham, ettersom jeg ikke gidder å krangle om det eller "diskutere" hvorvidt jeg har god grunn til å stanse, evt. for å ikke se at han blir muggen for å ikke få sex (det skjer fra tid til annen). Det er ikke sånn at vi har sex sjeldent, altså. Jeg har mer lyst enn ham ila uka, men iblant så passer det ikke helt. Det er hovedsakelig i stua jeg sier nei. Vi har et barn som fint kan stå opp ila kvelden, og det er ikke sikkert vi hører hen før hen står i stuedøra. Det løser ikke problemet å forlate stedet, men man unngår i det minste situasjonen, og så kan man ta en prat om det etterpå, når vi begge har sømmet oss. Jeg synes likevel ikke at den praten hjelper mer enn ei kort stund, før han blir lik seg selv igjen. Så det føles som en evig kamp.

Anonymkode: dc514...a4c

AnonymBruker
Skrevet

Det er hans ansvar å stoppe når du viser tegn på nei. Siden du liker rå sex av og til virker det som dette har gjort det vanskeligere for ham å skjønne dine faktiske grenser, men det er ingen unnskyldning. Det er han her som har misforstått hvordan grenser funger. Du har blitt ukomfortabel, og selv om du er glad i denne fyren og det kanskje er vanskelig å innse, og det ikke en gang nødvendigvis var vondt ment fra hans side, så er det overgrep. Du har rett til å bli respektert! Du kan ta en ordentlig prat med ham og si at når du sier stopp så mener du faktisk stopp (noe som egentlig burde være en selvfølge), eller avslutte forholdet med en gang hvis du vil det. I hvert fall er det viktig at du kommer deg vekk hvis han ikke avslutter oppførselen etter at du har snakket alvorlig med ham om det. 

Anonymkode: 871b2...5d7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd lignende, vi er i et forhold hvor sexlivet er basert på dom/sub og det er det som tenner oss begge to. Likevel finnes det dager hvor jeg behøver mer nærhet og ømhet, særlig hvis jeg føler at vi har hatt lite kjærestetid den siste tiden, eller om jeg har en dårlig dag. Vi har lært at jeg må ha et fast ord eller uttrykk som jeg bruker når han må være mindre røff og fokusere mer på meg, ellers tolket han min resistans som en del av akten rett og slett. Jeg kan se hvordan det er vanskelig for dem å tolke, men det er kjempeviktig å ha åpen kommunikasjon om dette! Både for han og for deg. 

Anonymkode: ba931...33e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Er kjæreste med en veldig snill og god mann. Kommer hjem til han, og jeg føler meg litt sliten og bekymret etter dagen som var. Forteller dette til han, og han prøver å trøste og trygge meg litt. 

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Han er virkelig en bra mann, og jeg vet han aldri ville gjort dette for å skade eller skremme meg!!! Samtidig så føles  det som om noe er litt ødelagt inni meg.. Og jeg håper dette går over.. 

Det som skjer mellom disse to sitatene er en helt annen mann, jeg ser et sexmonster på ville veier uten spilleregler, respekt og hjerte. Det er bare så fasienerende at du forsvarer han, med å si at han er så veldig snill og god.

Skrevet

Virker til at dere har et behov for et stopp-ord, samt prate grundig gjennom dette med grenser og respekt for hverandre.

Ikke greit.

Skrevet

Vis ham denne tråden og spør hva han foreslår dere skal gjøre.

Dette er nok løsbart, men kommunikasjon er viktig.

AnonymBruker
Skrevet

Dette tror jeg ikke på, en med eldre barn som kan komme ut av rommet når som helst gjør ikke slikt. 

Anonymkode: 2a783...829

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Dette tror jeg ikke på, en med eldre barn som kan komme ut av rommet når som helst gjør ikke slikt. 

Anonymkode: 2a783...829

Men gi deg nå. Har det virkelig noe å si fra eller til, enten scenarioet er sant eller ikke?

Problemet kan absolutt være reelt for mange andre som leser her inne. Dermed gir vi råd og svar som kan komme mange andre i lignende situasjoner til gode, mange år framover :)

Anonymkode: ba931...33e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

for det første: han er ikke en bra mann. Han tvinger seg på deg. Han respekterer ikke deg når du sier du er sliten eller lei eller nei.

At du tror hans intensjon ikke er å skade eller skremme deg, så blir du jo tydeligvis det. Til og med ødelagt, som du sier. Det er ikke noe som går over.

Her må du sette foten skikkelig hardt ned! Bli fly forbanna på han. Han tolker det nok dithen at om han bare maser nok, så gir du etter og du får orgasmer og dermed gjør han en 'god jobb' og kan fortsette som før.

Anonymkode: 74628...b9c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han holder meg fast,  og fingrer meg hardt i sofaen til jeg squirter. 

...

mens han like etter presser hodet mitt slik at jeg må suge han. Og da presser han to fingre inn i rompa mi.

...

Jeg sier jeg også er sliten. Og øm etter all aktiviteten. Men han holder meg da igjen fast og fortsetter.

...

Jeg sa jo at jeg var redd for å bli oppdaget. At jeg ville vente. At han skulle ta det rolig. At jeg var øm.. Likevel hørte han ikke på meg.. :(

...

Etterpå sa jeg til han at jeg syntes han var for rå. Han ble da lei seg og ba om undskyldning. Sa han følte seg som en dritt.. Og nå sitter jeg her med dårlig samvittighet for at han føler seg dårlig. Jeg vil jo ikke at han aldri mer skal ha rå sex med meg... Jeg liker både å bli holdt fast og analsex.. Jeg vil jo bare at han skal roe ned når jeg ber han om det.. :(

...

Vet ikke om jeg bør ta dette mer opp med han igjen, for vil liksom ikke lage storm i vannglass..

Vel, hvis dere har hatt for vane med litt "voldsom sex" så har han kanskje feiltolket. Men å holde noen fast og ha sex mot deres vilje er jo voldtekt.

Men hvis han virkelig beklaget og ikke gjør det samme igjen så kan det jo være at han rett og slett trodde du var med på det eller lignende.

Det er ikke storm i et vannglass å ta det opp med ham i det hele tatt. Det er jo ikke greit å bli presset til sex man ikke ønsker.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror mange menn tenker at når kroppen din responderer som den gjør - så henger hodet ditt med. Det er jo ikke alltid tilfelle.

Jeg også kan squirte - men det kan skje uten orgasme. Det gir meg ikke veldig mye annet enn at det er gøy å se hvor opphisset menn kan bli av det. Men det er veldig vanskelig å skulle forklare at han ikke trenger gjøre det for min del, for det er ikke egentlig så veldig godt. Det er liksom opplest og vedtatt at det skal være sykt digg, og dermed ønskelig til en hver tid. 

Anonymkode: 1b4c9...f0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...