AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1 Del Skrevet 7. april 2021 Sliter med tørr hud under øynene og da spesielt under det ene øyet. Ikke rett under øyet, men litt ned mot kinnet liksom og det skaper litt ekstra linjer. Er godt voksen (51), så er kanskje et serum som lønner seg for meg? Og kremen/serumet bør kanskje heller ikke være for fet? (lurer på om jeg ikke leste det en gang, at en ikke skal bruke fete kremer rundt øyepartiet)? Har du noe en kan anbefale, med masse deilig fuktighet? Anonymkode: 68caa...099 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 7. april 2021 #2 Del Skrevet 7. april 2021 Jeg (er 44 år) bruker er natt-serum for huden rundt øynene fra Estee Lauder, synes det er utrolig effektivt. Tar på under og over øynene hver kveld før jeg legger meg, merket kjapt effekt etter at jeg begynte å bruke det Litt stiv pris kanskje, men du har ei flaske lenge. Bruker bare et par dråper hver kveld. Advanced night repair eye-serum heter det https://fredrikoglouisa.no/produkt/advanced-night-repair-eye-serum-complex-ii-15ml/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #3 Del Skrevet 7. april 2021 10 hours ago, skruf said: Jeg (er 44 år) bruker er natt-serum for huden rundt øynene fra Estee Lauder, synes det er utrolig effektivt. Tar på under og over øynene hver kveld før jeg legger meg, merket kjapt effekt etter at jeg begynte å bruke det Litt stiv pris kanskje, men du har ei flaske lenge. Bruker bare et par dråper hver kveld. Advanced night repair eye-serum heter det https://fredrikoglouisa.no/produkt/advanced-night-repair-eye-serum-complex-ii-15ml/ Tusen takk skal lese meg opp på den Anonymkode: 68caa...099 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 7. april 2021 #4 Del Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Sliter med tørr hud under øynene og da spesielt under det ene øyet. Ikke rett under øyet, men litt ned mot kinnet liksom og det skaper litt ekstra linjer. Er godt voksen (51), så er kanskje et serum som lønner seg for meg? Og kremen/serumet bør kanskje heller ikke være for fet? (lurer på om jeg ikke leste det en gang, at en ikke skal bruke fete kremer rundt øyepartiet)? Har du noe en kan anbefale, med masse deilig fuktighet? Anonymkode: 68caa...099 Jeg smører med Elizabeth Arden 8 hour cream med en gang jeg får en tørr flekk. Den reparerer utrolig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. april 2021 #5 Del Skrevet 9. april 2021 Vet den ikke er ment til under øynene men bruker cicaplast fra la roche posay i blant under øynene og den gjør underverker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå