AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1 Skrevet 7. april 2021 Kanskje ikke rett underforum ettersom jeg ikke prøver å bli gravid, men tenker kanskje dere har litt erfaring rundt emnet. Jeg er ca. 3 uker på overtid. Tok 2 negative graviditetstester (ikke morgenurin) for ca 1,5 uker siden etter å ha kjent på noen merkelige symptomer (hjertebank, blodsullerfall, kvalme, hodepine og trøtthet). Blodsukkerfall var jeg veldig plaget med i starten av min forrige (og foreløpig eneste) graviditet så da fikk jeg plutselig for meg at jeg måtte være gravid. Men med 2 negative tester har jeg vel nesten slått fra meg den tanken. Jeg tenkte å ta en ny test til helgen og deretter (dersom også den er negativ) kontakte gynekolog for det må jo være et eller annet i veien med meg? Eller bør jeg vente lenger? Er det grunn til bekymring? Hva tenker dere? Tusen takk for svar 🥰 Anonymkode: 55bd2...efa
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #2 Skrevet 7. april 2021 Er forresten 29 år så det er (mest sannsynlig) ikke snakk om overgangsalder. Anonymkode: 55bd2...efa
Amatariel Skrevet 7. april 2021 #3 Skrevet 7. april 2021 Har du tatt covid-vaksinen? Viser seg at mange får utsatt eggløsning (og deretter utsatt mens) av denne.
riesling Skrevet 7. april 2021 #4 Skrevet 7. april 2021 ville tatt en ny test på morgenurin, det er jo veldig mange som tester negativt tidlig i svangerskapet.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #5 Skrevet 7. april 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Har du tatt covid-vaksinen? Viser seg at mange får utsatt eggløsning (og deretter utsatt mens) av denne. Takk for forslag 😊 Har ikke tatt noen vaksine ennå så det er ikke derfor 🤔 Anonymkode: 55bd2...efa
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #6 Skrevet 7. april 2021 riesling skrev (2 timer siden): ville tatt en ny test på morgenurin, det er jo veldig mange som tester negativt tidlig i svangerskapet. Ja, jeg tenker at jeg tar en ny test på lørdag. Er det hysterisk å kontakte lege dersom testen er negativ? Pleier aldri å gå så lenge over tiden, hehe 🙂 Anonymkode: 55bd2...efa
Amatariel Skrevet 7. april 2021 #7 Skrevet 7. april 2021 riesling skrev (2 timer siden): ville tatt en ny test på morgenurin, det er jo veldig mange som tester negativt tidlig i svangerskapet. Hvis hun er tre uker over forventet mens så er det ikke tidlig i svangerskapet. En test ville ha slått ut det var graviditet. TS: ettersom du ikke er prøver så ville jeg ikke bekymret meg så mye egentlig. Hadde nok ikke orket en legetime. Endring av syklus kan skje innimellom. Jeg ville bare ventet og sett en stund til. Plutselig kan mensen komme, og så er du tilbake til normallengde på syklusen. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #8 Skrevet 7. april 2021 Nå har ikke jeg prøvd å bli gravid, men jeg har mistet mensen 2 ganger i lengre perioder (6 mnd) tidligere. Det var pga stress. Om kroppen går i skikkelig overlevelses modus er ikke å lage barn prioritet. Men jeg har ptsd da Anonymkode: 6d04c...965
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #9 Skrevet 7. april 2021 Min mens ble forsinket med 24 dager en gang pga eksamensstress. Den kom akkurat 14 dager etter eksamen, så kan se ut som eggløsningen var forsinket hos meg pga stress for eksamen om du har tatt test og den var negativ ville jeg tatt det med ro og tenkt at dette var helt normalt. Anonymkode: 63f1a...8c6
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #10 Skrevet 7. april 2021 Skulle stå forsinket med 14 dager over her* Anonymkode: 63f1a...8c6
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #11 Skrevet 15. april 2021 ...og der kom mensen! Takk og lov! 😅 Anonymkode: 55bd2...efa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå