Gå til innhold

Manglende ros og tilbakemeldinger

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Felix_*
Skrevet

Jeg har blitt usikker. Min nye kjæreste (vart et halvt år) sier aldri noe om hvordan hun opplever sex med meg. Jeg har fra første stund gitt henne masse positivt - alt fra kroppen til hvor sexy jeg synes hun er. Problemet er at hennes tilbakemeldinger er så diffuse. Hun liker å ligge på armene mine, jeg har deilig hud og lukter godt! Problemet er at de jeg har vært sammen med før alle har sagt hvor fornøyde de er med penisen, så jeg har prøvd å ymte frempå med henne uten resultat. Jeg vet hun har hatt ganske mange menn og derfor har et større erfaringsmateriale enn det som er vanlig. Så det hjalp meg ikke å lese undersøkelser og måle selv. Jeg lå faktisk langt over normalen (19 cm lang, 18 i omkrets) Alikevel har jeg blitt usikker! hun glir alltid unna når jeg direkte sier noe som henviser til størrelsen. Generelt vet jeg hun har det kjempebra med meg, men savner sånn å høre noe mer spesifikt. Og jeg er samtidig litt flau over min egen usikkerhet!! Noen løsning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du vil roses for størrelsen på penisen din?? :klø:

Endret av Milah
Skrevet

Kanskje hun syns det er litt vanskelig å snakke ordentlig om sex og direkte ting (som f.eks penisen din) ???

Hva med å spørre, få til en samtale da? Fortelle henne at du føler deg litt usikker, om du er bra nok, god nok, gjør riktige ting osv? Men samtidig være forsiktig med å spørre for mye, er ikke sikkert hun er stolt av sin erfaringer heller.

Gjest TomKrus
Skrevet

Skjønner hva du mener. Selv får jeg alt for lite ros for penisen min. Men nå er den liten da. Heldigvis har jeg andre lemmer å stå på..

Fra spøk (har så klart stor tiss) til noe like lite seriøst:

Som allerede nevnt er det mange som ikke er så komfortable med å prate om slikt. Likevel skal det ikke så mye interesse i den andre parten for å oppfatte hva de føler og tenker.

Bruk mindre tid på din penis, og mer tid på din partner, så skal du se at selvtilliten din blir bedre. Jeg tror faktisk mange jenter der ute også er interessert i vedhenget til penisen.

Gjest Monster Kuuk
Skrevet
19 cm lang, 18 i omkrets

18 cm i omkrets!!!

Skjønner godt at dama ikke roser monsteret ditt.

Problemet hennes er at den er for stor til at hun klarer å nyte skikkelig.

Gjest *gjesten*
Skrevet

Irriterende at enkelte "GJESTER" må skrive bare #/%)(/=# her inne! Ødelegger for andre gjester som ikke ønsker å registrere seg!

Hovedinnlegget ser ut til å være skrevet seriøst ment. Går vel an å svare folk på en ordentlig måte.

Forøvrig så er det ganske normalt at menn flest er redd de har for små!

MEN størrelsen har som regel ikke noe å si!

Det jeg tenkte når jeg leste var at det jammen var godt å høre at mannfolk sliter iblant med å føle seg trygge i forholdet også! Som regel jentene som føler slik trådstarter gjør syns jeg.

Skrevet

Som flere her har nevnt så er det ikke alle som føler det naturlig å snakke om kjønnsorganer. Dessuten så er det unødvendig og tåpelig av deg å sammenligne deg med hennes ekser, hun gjør det ikke og det er deg hun har valgt å være sammen med - kan du få større kompliment enn det? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...