AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1 Skrevet 7. april 2021 I går, før leggetid, satt/lå barnet mitt på 10 mnd på gulvet. Jeg var litt stresset og var på mobilen, og i et uoppmerksomt øyeblikk tråkket jeg på tærne hennes på den ene foten. Hun begynte å gråte skikkelig, gråt i et par minutter. Hun har stått på bena i går og i dag og trippet rundt, som om ingenting ved føttene plager henne. Foten ser også helt fin ut. Er så redd for at jeg kan ha skadet henne. Mannen min syns jeg overdriver. Ville dere ringt til lege for en sjekk? Har så utrolig dårlig samvittighet😔 Jeg veier 50 kg, og jeg merket at det var mye kraft/vekt jeg tråkket med da det hendte. Anonymkode: 78736...2d6
Violetta Skrevet 7. april 2021 #2 Skrevet 7. april 2021 Du skulle aldri ha skrevet at du var på mobilen. Nå kommer kg-mafiaen og lynsjer deg. Bortsett fra det tror jeg det gikk bra så lenge hun ikke viser at hun har vondt lenger. 17
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #3 Skrevet 7. april 2021 Hadde det vært noe galt ville hun gitt uttrykk for smerter. Så slapp helt av☺️ Anonymkode: 099f0...58b 15
Cer3s Skrevet 7. april 2021 #4 Skrevet 7. april 2021 Dette går nok helt fint 😊 prøv å veldig forsiktig bevege hver tå. Dersom hu skvetter til, hyler eller lignende så kan hun ha brukket en tå. Forstod på legen min at å bevege rundt på tæra gjør vondt hvis de/den er brukket (jeg fikk ett brannslukkingaparat på foten en gang). Bedre føre var kan du jo ta kontakt med fastlegen og få sjekket foten så er du helt på den sikre siden og kanskje får ro i sjela 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #5 Skrevet 7. april 2021 Så lenge hun ikke har noen plager i dag så hadde jeg tatt det med ro ta på foten, beveg på tærne å se om hun reagerer på om noe er vondt. Anonymkode: 58a5a...7e5 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #6 Skrevet 7. april 2021 Det ville jeg tatt med knusende ro så lenge barnet ikke ser ut til å plages mer med det. Shit happens! Det var ikke med vilje og det var ingen stor forseelse. Ikke plag deg selv med det. Du kommer til å være uheldig flere ganger med barnet ditt. Klippe neglen litt for kort, klemme en finger i døra, kræsje borti henne så hun faller... Selv om man følger nøye med, så kommer man til å være uheldig. Jeg har f.eks klart å dunke hodet til babyen min i bildøra fordi jeg glemte at barnet satt i bæresele på ryggen min og så skulle jeg bare bøye meg inn og hente veska mi. Bonk!! sa det, og så begynte ungen å hyle. Dårlig samvittighet, men det gikk over uten varige men. Da jeg var tre år klarte faren min å sparke en fotball i bakhodet på meg fra andre siden av banen så jeg fløy framover. Forferdelig for pappa, men det gikk bra med meg selv om jeg gråt og fikk vondt. Av og til er man uheldig. Anonymkode: c709b...9b9 7
got2go Skrevet 7. april 2021 #7 Skrevet 7. april 2021 Syns du virker hysterisk. Det får helt sikkert bra. 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #8 Skrevet 7. april 2021 Få nesen opp fra mobilen når du går. Anonymkode: dc1c3...086 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #9 Skrevet 7. april 2021 Om foten ser helt fin ut kan du antagelig ta det med ro. Ved brudd og skade er det gjerne opphovnet og blått. Anonymkode: 82803...ce1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #10 Skrevet 7. april 2021 got2go skrev (2 timer siden): Syns du virker hysterisk. Det får helt sikkert bra. Syns det der var ufint. Du trenger ikke å rakke ned på folk bare fordi de er redde Anonymkode: 58a5a...7e5 9
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #11 Skrevet 7. april 2021 Uff. Grusomt når sånne uhell skjer. Selv kom jeg til skade for å tråkke hunden på fonten en gang hun stod rett utenfor ytterdøra, da hun var ute med en av de andre i husstanden. Døra stod på gløtt, og jeg så henne ikke. Jeg tok et steg ut, og plutselig kjentes det helt feil ut, og jeg hørte hunden hyle. Fikk skikkelig dårlig samvittighet, og måtte trøste hunden😢 Ofte kan sånne ting virke dramatiske, og det ser verre ut enn det er. Det er jo veldig vondt.Skader selvfølgelig ikke å sjekke at alt er i orden. Bedre å undersøke en gang for mye enn en gang for lite. Mest sannsynlig har det gått bra, og det får vi selvfølgelig håpe. Anonymkode: 15541...f9a 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #12 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Få nesen opp fra mobilen når du går. Anonymkode: dc1c3...086 Det har hun sikkert tenkt uten «hjelp» fra andre selv. Anonymkode: 15541...f9a 5
got2go Skrevet 7. april 2021 #13 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Syns det der var ufint. Du trenger ikke å rakke ned på folk bare fordi de er redde Anonymkode: 58a5a...7e5 Hun må tåle å høre at folk syns hu er hysterisk når hun aser seg opp over en så liten bagatell. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #14 Skrevet 7. april 2021 got2go skrev (35 minutter siden): Hun må tåle å høre at folk syns hu er hysterisk når hun aser seg opp over en så liten bagatell. Hvorfor så behov for å rakke ned andre mennesker? Hva med å bare anerkjenne det faktum at folk er forskjellige. Det som er en bagatell for deg er ikke nødvendigvis det for andre. Du sitter ikke på en fasit for hva som er greit å bli skremt av! Anonymkode: 58a5a...7e5 1
got2go Skrevet 7. april 2021 #15 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hvorfor så behov for å rakke ned andre mennesker? Hva med å bare anerkjenne det faktum at folk er forskjellige. Det som er en bagatell for deg er ikke nødvendigvis det for andre. Du sitter ikke på en fasit for hva som er greit å bli skremt av! Anonymkode: 58a5a...7e5 Rakker ikke ned, jeg bare sier det. Skal alle bare jatte med da? 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #16 Skrevet 7. april 2021 got2go skrev (2 timer siden): Rakker ikke ned, jeg bare sier det. Skal alle bare jatte med da? Må du si noe i det hele tatt da? Kan du ikke bare si «det går nok helt fint « hvis du absolutt må svare, istedet for å trykke ned følelsene til vedkommende Anonymkode: 58a5a...7e5 1
got2go Skrevet 7. april 2021 #17 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må du si noe i det hele tatt da? Kan du ikke bare si «det går nok helt fint « hvis du absolutt må svare, istedet for å trykke ned følelsene til vedkommende Anonymkode: Men nå valgte jeg nå å skrive at jeg syns hun er hysterisk. Skal du ikke heller hjelpe ts framfor å gå etter meg?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #18 Skrevet 7. april 2021 got2go skrev (2 timer siden): Men nå valgte jeg nå å skrive at jeg syns hun er hysterisk. Skal du ikke heller hjelpe ts framfor å gå etter meg? Har allerede svart ts Anonymkode: 58a5a...7e5
Ulrikke Skrevet 7. april 2021 #19 Skrevet 7. april 2021 Er helt sikker på at det har gått helt fint ut fra det du beskriver, TS! Skjønner selvfølgelig at det ikke er noen god følelse... For å sette det litt i perspektiv er det ikke lenger siden enn i forrige uke at jeg tråkket en av ungene i barnehagen jeg jobber i på hånda. H*n satt på gulvet, men skiftet stilling samtidig som et annet barn mistet balansen nærmest "oppå" meg som gjorde at jeg på refleks tok et skritt til siden for å holde balansen selv.... Og der var plutselig hånda til barnet på gulvet. Gikk fint, men det er jo ikke morsomt å forårsake at andre får vondt! 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 7. april 2021 #20 Skrevet 7. april 2021 De fleste har dunket, klort, klemstret eller gjort et eller annet med ungene sine ved et uhell. Det var et uhell. Ungen er fin. Move on 😬😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå