AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1 Skrevet 7. april 2021 Visste dere at regjeringen vår sprøyter dihydrogenmonoksid inn i vannrørene våre? Ikke alle dør av det, men i store nok doser så kan DHMO være dødelig. Grunnen til at de gjør det er at mennesker som er blitt vant ved å få i seg DHMO kan dø hvis de ikke får det i seg daglig, omtrent. Det er også skadelig å puste inn, folk har dødd fordi de har pustet det inn og fått det i lungene. Anonymkode: ac4e8...665 1
Gjest ABM Skrevet 7. april 2021 #2 Skrevet 7. april 2021 (endret) "Ikke alle dør av det" Men de fleste da trolig? Hvis du ikke troller tror jeg du trenger hjelp, Edit; skøyern H2O - vann Endret 7. april 2021 av ABM
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #3 Skrevet 7. april 2021 Dette er en stor konspirasjon ingen snakker høyt om. Jeg er avhengig av DHMO, og kan ikke slutte. Anonymkode: 5c4eb...1ef 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #4 Skrevet 7. april 2021 Jeg er også avhengig, særlig hvis det er tilsatt C8H10N4O2. Anonymkode: 90faa...637 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #5 Skrevet 7. april 2021 Jeg døde en gang av DHMO, men ble opplivet igjen i Sea Kingen på vei til Ullevål. Anonymkode: 37c38...f8a 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #6 Skrevet 7. april 2021 Avhengigheten min er så alvorlig at jeg må ha det på jobb. Av og til våkner jeg om natten og kjenner jeg må ha DHMO. Anonymkode: 5c4eb...1ef 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #7 Skrevet 7. april 2021 Visste du at før vi skal ta vannledninger i bruk, fyller vi dem med natriumhypokloritt? Og da snakker vi ikke en sånn konsentrasjon man finner i klorin, men langt, langt sterkere. Det er noe vi gjør for å ta livet av flest mulig som ikke dør av DHMO. Anonymkode: 37c38...f8a
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #8 Skrevet 7. april 2021 ABM skrev (11 minutter siden): "Ikke alle dør av det" Men de fleste da trolig? Hvis du ikke troller tror jeg du trenger hjelp, ring 116 123. Dihydrogenmonoksid er en annen måte å si H2O på. Anonymkode: a462d...37d 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #9 Skrevet 7. april 2021 Det er virkelig et utbredt problem. Til og med hunden min er avhengig. Jeg tror det er veldig store mørketall. Hvem vet hva som foregår bak lukkede dører. Anonymkode: 54858...869 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #10 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dette er en stor konspirasjon ingen snakker høyt om. Jeg er avhengig av DHMO, og kan ikke slutte. Anonymkode: 5c4eb...1ef AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Avhengigheten min er så alvorlig at jeg må ha det på jobb. Av og til våkner jeg om natten og kjenner jeg må ha DHMO. Anonymkode: 5c4eb...1ef Jeg skjønner dette er troll, men for å dra den litt lenger 😂 Hvordan vet du at det er der du er avhengig av? Når det finnes i vannet? Er det sånn at du MÅ drikke vann da? Har du ikke vann fra krana er det helt krise? 😂 og blir du sånn «åh herregud, nå må jeg ha DHMO» og går å drikker vann av springen? Tror du ikke du bare har et behov for det mest naturligste menneskekroppen trenger for å fungere, altså væske? 😂 Anonymkode: adfd6...152
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #11 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner dette er troll, men for å dra den litt lenger 😂 Hvordan vet du at det er der du er avhengig av? Når det finnes i vannet? Er det sånn at du MÅ drikke vann da? Har du ikke vann fra krana er det helt krise? 😂 og blir du sånn «åh herregud, nå må jeg ha DHMO» og går å drikker vann av springen? Tror du ikke du bare har et behov for det mest naturligste menneskekroppen trenger for å fungere, altså væske? 😂 Anonymkode: adfd6...152 Jeg tror ikke du har tatt poenget. DHMO=H2O. Anonymkode: bd6de...ec9 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #12 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg tror ikke du har tatt poenget. DHMO=H2O. Anonymkode: bd6de...ec9 Skjønte det etterhvert men var for flau til å si noe 🙄 Anonymkode: adfd6...152 2
- Brian Skrevet 7. april 2021 #13 Skrevet 7. april 2021 Men dere har ikke hørt det verste: Dihydrogenmonoksid-molekylene man får i seg er ikke engang nye; de har vært i bruk tidligere, og enhver flaske med dette dødelige stoffet inneholder store mengder av Hitlers urin. Er ikke dette god nok grunn til å starte omfattende antifascistiske demonstrasjoner med krav om forbud av bruk og besittelse av dette ytterst farlige stoffet som gjør barn og voksne avhengige av inntak av rusmiddelet, så vet ikke jeg; utallige mennesker har blitt drept som følge av DHMO - blant annet var dihydrogenmonoksid i frossen tilstand årsaken til Titanics forlis, og det gjør ikke saken bedre at man bruker enorme pengesummer på å lete etter dihydrogenmonoksid på planeten Mars. Nå er det nok - nei til fascistisk hjernevask av barn som ber om DHMO med kullsyre, nei til global forgifting av menneskeheten; nei til grådig, kapitalistisk utnyttelse av folk som blir tilbudt dette rusmiddelet i flasker i dagligvarebutikken; vi sier NEI, og krever totalforbud mot dihydrogenmonoksid ...! Når til og med Kvinneguiden tilrettelegger for bruk av en emoji med dihydrogenmonoksid-propaganda, sier det litt om alvoret som ligger i denne saken: 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #14 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg er også avhengig, særlig hvis det er tilsatt C8H10N4O2. Anonymkode: 90faa...637 Det er min forbannelse og! 😩 Inntar det nå faktisk! Anonymkode: d1e91...14f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå