AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #21 Skrevet 7. april 2021 Wedding skrev (10 minutter siden): Jeg har alltid funnet skattemeldingen når jeg går inn på personnummeret, går jeg inn på orgnr. så finner jeg bare meldingen om mva. slik har det vært hele tiden etter at meldingene har kommet digitalt. Edit. logget meg inn nå og dette stemte, fant ingen skattemelding under orgnr, bare mva meldinger. Men fra Skatteetaten må man gå via bedrift. Man finner det ikke under person hos Skatteetaten- der står det at den ikke er klar. Anonymkode: 57920...41d
Wedding Skrevet 7. april 2021 #22 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men fra Skatteetaten må man gå via bedrift. Man finner det ikke under person hos Skatteetaten- der står det at den ikke er klar. Anonymkode: 57920...41d Det skal jeg ikke protestere på, jeg går alltid inn på altinn der finner jeg alle skjema.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #23 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du har næring så finner du den ikke på din personlige skatt-der får du beskjed om at den ikke er tilgjengelig. Du må gå til skattesiden for bedrift. Ligger i innboks på altinn Anonymkode: 57920...41d Altinn - Start På altinn.no står det at man må gå inn på skatteetaten.no for å se skattemeldingen. Og der er det venterom nå Anonymkode: 6826c...65e
Wedding Skrevet 7. april 2021 #24 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Altinn - Start På altinn.no står det at man må gå inn på skatteetaten.no for å se skattemeldingen. Og der er det venterom nå Anonymkode: 6826c...65e Har du prøvd å logge deg inn på altinn, jeg logget meg direkte inn på altinn og der fann jeg skattemeldingen, logger jeg inn på skatteetaten så kommer jeg også til innboksen i altinn når jeg vil se eller endre skattemelingen.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #25 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men jeg er jo ikke næringsdrivende. Og du svarte ikke på det jeg lurte på heller.. men burde jeg da bare sende inn skattemeldingen for næringsdrivende som jeg har fått? Får jeg da enda en som er for vanlig lønnstaker? Anonymkode: a1e5b...9cd Du kan sende inn til Katteetaten? Anonymkode: 33c97...318
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå