AlisonDiLaurentis Skrevet 6. april 2021 #1 Del Skrevet 6. april 2021 Demiseksualitet betyr at du ikke kjenner seksuell tiltrekning til noen du ikke har et sterkt følelsesmessig bånd til. Jeg har det siste året lurt på om jeg kan være det. Har aldri følt eller likt å ha sex med menn uten at det betyr noe mer. Jeg avskyr one night stands, men har jo hatt et par av dem oppi gjennom årene, men det er nå svært lenge siden. Det gir meg ingenting. Føler meg skitten og ekkel. Nei jeg slutshamer ingen som har one night standa, folk gjør som de vil. Det bare er ikke noe for meg. Kun hvor jeg har vært skikkelig forelsket i forhold og hatt sex så har jeg likt det. Eller er dette normalt for kvinner flest? Noen andre her som føler det samme? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #2 Del Skrevet 7. april 2021 . Anonymkode: a3461...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #3 Del Skrevet 7. april 2021 Tror det er normalt, men er nok ikke så normalt i Norge. Og du har helt rett. One night stands er skittent og ekkelt. Dessverre har vi denne ukulturen i Norge for det. Anonymkode: f4881...718 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 7. april 2021 #4 Del Skrevet 7. april 2021 Sex uten at følelser er involvert gir meg absolutt ingenting. Kan aldri finne noen Jeg ikke har følelser for, tiltrekkende heller. Observerer bare at de ser bra ut, punktum liksom. Jeg tror mange kvinner er sånn jeg da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 7. april 2021 #5 Del Skrevet 7. april 2021 Høres ut som noe veldig normalt som ikke trenger en egen merkelapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #6 Del Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror det er normalt, men er nok ikke så normalt i Norge. Og du har helt rett. One night stands er skittent og ekkelt. Dessverre har vi denne ukulturen i Norge for det. Anonymkode: f4881...718 Ukultur? Vennligst utdyp dette. Vi er faktisk programmert til å knulle rundt, ekteskap og monogami er et nytt konsept. Dine konservative meninger er subjektive og har ingenting med ukultur å gjøre. Anonymkode: 6d2b7...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #7 Del Skrevet 7. april 2021 Det å ha et godt integrert selv, der begjær og kjærlighet går opp i en høyere enhet, er vel idealet? Et vanlig tegn på en forstyrret emosjonell utvikling er jo at begjær og kjærlighet er splittet og separert . Hos noen så ekstremt at det blir umulig å tenne seksuelt på noen man elsker. Anonymkode: 87299...1c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timeplan Skrevet 7. april 2021 #8 Del Skrevet 7. april 2021 Jeg er enig i at dette ikke behøver en egen merkelapp. Det er like normalt å ikke være begeistret for one night stands som å være det. Det er tenningsmønster, ikke en egen seksualitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #9 Del Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ukultur? Vennligst utdyp dette. Vi er faktisk programmert til å knulle rundt, ekteskap og monogami er et nytt konsept. Dine konservative meninger er subjektive og har ingenting med ukultur å gjøre. Anonymkode: 6d2b7...d82 I andre land går man ikke rundt og har onenightstands fordi man har lyst. Du kan godt si det fra naturens side. Men vi er da ikke villdyr heller, vi er mennesker. Og sex er ment til å lage barn. Anonymkode: f4881...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #10 Del Skrevet 7. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: I andre land går man ikke rundt og har onenightstands fordi man har lyst. Du kan godt si det fra naturens side. Men vi er da ikke villdyr heller, vi er mennesker. Og sex er ment til å lage barn. Anonymkode: f4881...718 I veldig mange andre land gjør man nettopp dette, faktisk. Dette er ikke et særnorskt fenomen, vi har ikke en gang etablert et eget begrep for det. Anonymkode: 29a56...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #11 Del Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): I veldig mange andre land gjør man nettopp dette, faktisk. Dette er ikke et særnorskt fenomen, vi har ikke en gang etablert et eget begrep for det. Anonymkode: 29a56...592 I vesten gjør vi det ja. Jeg referer til østen. Kall meg gjerne konservativ, men det er snakk om å eie respekt for egen kropp. Anonymkode: f4881...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 7. april 2021 #12 Del Skrevet 7. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (26 minutter siden): I vesten gjør vi det ja. Jeg referer til østen. Kall meg gjerne konservativ, men det er snakk om å eie respekt for egen kropp. Anonymkode: f4881...718 I veldig mange østlige land gjør jo ikke folk (les: kvinner) dette pga. sosial kontroll, man risikerer jo noen steder livet ved å ha tilfeldig sex. Så tviler på at det kun er pga. høy moral at folk i ikke-vestlige land har mindre tilfeldig sex, gitt... Mange menn i ikke-vestlige land har dessuten masse tilfeldig sex/sex utenfor ekteskapet, det er bare kvinner som ikke får lov... Sjarmerende. Endret 7. april 2021 av Anonymus Notarius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #13 Del Skrevet 7. april 2021 27 minutter siden, AnonymBruker said: I vesten gjør vi det ja. Jeg referer til østen. Kall meg gjerne konservativ, men det er snakk om å eie respekt for egen kropp. Anonymkode: f4881...718 I østen har de også one night stands, bare ikke kvinnene da. Men det er kanskje viktigst for deg at det er kvinner som har "respekt for egen kropp"? Er det kanskje ikke så nøye med mannfolkene? Anonymkode: 29a56...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #14 Del Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ukultur? Vennligst utdyp dette. Vi er faktisk programmert til å knulle rundt, ekteskap og monogami er et nytt konsept. Dine konservative meninger er subjektive og har ingenting med ukultur å gjøre. Anonymkode: 6d2b7...d82 Jeg er ikke helt sikker på at du har rett i denne påstanden. Anonymkode: 9cd05...2d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #15 Del Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): I østen har de også one night stands, bare ikke kvinnene da. Men det er kanskje viktigst for deg at det er kvinner som har "respekt for egen kropp"? Er det kanskje ikke så nøye med mannfolkene? Anonymkode: 29a56...592 Så menn knuller hverandre sier du, hvis bare det ene kjønnet har one night stands? Alle skal ha respekt for egen kropp ved å ikke selge seg selv for kortsiktig tilfredstillelse mener hvert fall jeg, uavhengig av kjønn, feminist. Anonymus Notarius skrev (1 time siden): I veldig mange østlige land gjør jo ikke folk (les: kvinner) dette pga. sosial kontroll, man risikerer jo noen steder livet ved å ha tilfeldig sex. Så tviler på at det kun er pga. høy moral at folk i ikke-vestlige land har mindre tilfeldig sex, gitt... Mange menn i ikke-vestlige land har dessuten masse tilfeldig sex/sex utenfor ekteskapet, det er bare kvinner som ikke får lov... Sjarmerende. Det er en del av kulturen også som sagt, at man f.eks. skal ha sex etter etterskap og ikke før. Du har rett i det du sier, men det er likevel ikke kultur for det i Asia. Anonymkode: f4881...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #16 Del Skrevet 8. april 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: Så menn knuller hverandre sier du, hvis bare det ene kjønnet har one night stands? Anonymkode: f4881...718 Ja, det stemmer faktisk. Andre menn og prostituerte. Anonymkode: 29a56...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #17 Del Skrevet 8. april 2021 Demiseksualitet ble funnet opp i fan fiction som en grunn til at noen karakterer lå rundt med noen og ikke andre. Det ble så spredd av en parodikonto på tumblr. Og så tok noen det alvorlig, og nå snakker folk som at det er en faktisk seksualitet, selv om det er fan fiction basert. Anonymkode: 66d2f...421 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå