AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 Kontaktpersonen oppgir ikke mobilnummer, og kan kun sende melding. Bør jeg skrive litt om meg selv? Jeg har aldri brukt denne måten å få bolig på tidligere.. Hva bør jeg skrive? Håper på et hurtig svar, for bør sende meldingen snarest. Anonymkode: 496b6...455
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #2 Skrevet 6. april 2021 Og bør man legge ved bilde av seg selv? Anonymkode: 496b6...455
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #3 Skrevet 6. april 2021 Nei nei. Bare send en melding og si du er interessert og ta det derfra. Anonymkode: 260f0...6db 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #4 Skrevet 6. april 2021 Bare skriv en kort tekst om deg selv, hvor vi forteller hva du jobber med (trygg inntekt) og eventuelle interesser og at du er interessert i leiligheten og gjerne vil komme på visning. Anonymkode: e5dca...bc3 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #5 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Bare skriv en kort tekst om deg selv, hvor vi forteller hva du jobber med (trygg inntekt) og eventuelle interesser og at du er interessert i leiligheten og gjerne vil komme på visning. Anonymkode: e5dca...bc3 Gjort og sendt. Takk for svar! Anonymkode: 496b6...455 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #6 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Bare skriv en kort tekst om deg selv, hvor vi forteller hva du jobber med (trygg inntekt) og eventuelle interesser og at du er interessert i leiligheten og gjerne vil komme på visning. Anonymkode: e5dca...bc3 Interesser? Forteller du Avis at du liker å gå turer i skogen når du skal leie bil? Anonymkode: 260f0...6db
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #7 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kontaktpersonen oppgir ikke mobilnummer, og kan kun sende melding. Bør jeg skrive litt om meg selv? Jeg har aldri brukt denne måten å få bolig på tidligere.. Hva bør jeg skrive? Håper på et hurtig svar, for bør sende meldingen snarest. Anonymkode: 496b6...455 Les teksten, mange som ønsker du skal gjøre det ja. Verste som finnes er hvis man har skrevet det tydeligvis teksten st man ønsker info og man får «hei, jeg er interessert». Det kan gi dårlig inntrykk. Så les teksten som står på annonsene! Er jo ingen fast regel på dette Anonymkode: ae203...651 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #8 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Interesser? Forteller du Avis at du liker å gå turer i skogen når du skal leie bil? Anonymkode: 260f0...6db Er du på visning og konkurrerer med andre interesserte når du skal leie bil? Om objektet er ettertraktet eller leiemarkedet er i utleiers favør, er man nærmest på audition for å få en bra leilighet. Da kan det være svært nyttig å vise utleier at man har sunne fritidsinteresser og er en ordentlig person. Anonymkode: 90915...78b 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #9 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Les teksten, mange som ønsker du skal gjøre det ja. Verste som finnes er hvis man har skrevet det tydeligvis teksten st man ønsker info og man får «hei, jeg er interessert». Det kan gi dårlig inntrykk. Så les teksten som står på annonsene! Er jo ingen fast regel på dette Anonymkode: ae203...651 Enig! Slike henvendelser svarer jeg faktisk ikke på engang. Jeg ber alltid om info om den som skal bo hos oss til slutt i annonsen - og det siler ut veldig mange søkere gitt som ikke får det med seg. De som er mest interessante for oss å leie ut til er folk som kan lese og forstå leiekontrakt og husordensregler - kan eller gidder de ikke lese og svare på annonsen engang tar vi de ikke inn her. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Interesser? Forteller du Avis at du liker å gå turer i skogen når du skal leie bil? Anonymkode: 260f0...6db Det er klart at utleier spør litt til interesser. Hvis du er glad i fest og farger eller bare lager eksotisk mat blir du diskvalifisert mange steder - det kan slite ekstra på leiligheten og forstyrrer naboene. Her har vi små barn og bor i samme hus som leietaker - klart vi ikke tar inn folk som hater barn til eksempel, eller folk som trenger ro hele døgnet og bare er hjemme. Anonymkode: 53508...945
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå