Gå til innhold

Sliter med å komme..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter veldig med å komme og dette vet han egentlig.. Men det har blitt slik at vi har sex og fokuset er at han kommer, og så er vi ferdige.. Jeg er fortsatt veldig kåt og ligger igjen frustrert. 
Vet at jeg må ta mer initiativ og fortelle hva som skal til osv også. Men jeg synes det er vanskelig å snakke om... Vi er godt etablert og har barn osv. snakker om alt annet men når det kommer til dette... tror jeg føler meg flau fordi jeg ikke får det til. Bruker lang tid..og jeg føler at han blir så utålmodig at jeg gir opp og gidder ikke... Jeg har vel også vært veldig avhengig av vibrator. Men får best til å bruke denne når jeg er alene... 

Hvordan gå frem med «problemet»? Ta det opp når vi holder på eller si det før vi skal ha sex..? 

Anonymkode: a845f...04a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å sette kuken hans i bur og la den bli der til han har slikket deg til orgasme 3 ganger?

Tenker at han får orden på prioriteringene da, ja!

Anonymkode: 06840...aa4

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil anbefale at du tar det opp utenfor senga. Vi hadde det på samme måten. Jeg kom ikke. Han kom og ble ferdig - og da var jeg endelig tent. Selv om vi brukte laaaaang tid på meg først. Her har jeg skrevet om vår erfaring - kanskje du kan hente noen tips der?

Vi snakket om det mens vi gikk tur. Det var liksom lettere enn når vi satt overfor hverandre og skulle prate. 

Prøv å finne ut hva du liker. Og helt konkret hva dere kan gjøre sammen. Og for all del: Slapp av! Fokuser på nytelsen fremfor orgasmen. For meg var orgasmen som et glatt såpestykke. Jo hardere jeg prøvde å ta tak i det, jo lettere glapp den unna. Nå er det enklere. Så det er håp. 💜

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Likestilling her i landet, dette innebærer også ansvar for egen orgasme. Lær deg å fingre deg selv 10 minutter før du skal pule, så kommer dere samtidig, om ikke du kommer først. 

Anonymkode: 1ffd6...625

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Fioljenta skrev (2 timer siden):

Jeg vil anbefale at du tar det opp utenfor senga. Vi hadde det på samme måten. Jeg kom ikke. Han kom og ble ferdig - og da var jeg endelig tent. Selv om vi brukte laaaaang tid på meg først. Her har jeg skrevet om vår erfaring - kanskje du kan hente noen tips der?

Vi snakket om det mens vi gikk tur. Det var liksom lettere enn når vi satt overfor hverandre og skulle prate. 

Prøv å finne ut hva du liker. Og helt konkret hva dere kan gjøre sammen. Og for all del: Slapp av! Fokuser på nytelsen fremfor orgasmen. For meg var orgasmen som et glatt såpestykke. Jo hardere jeg prøvde å ta tak i det, jo lettere glapp den unna. Nå er det enklere. Så det er håp. 💜

Skjer med at du alltid spammer med bloggen din? Er jo ikke no gøy med reklame på KG

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Skjer med at du alltid spammer med bloggen din? Er jo ikke no gøy med reklame på KG

Hvorfor ikke heller bare hoppe over innlegget enn å føle deg kallet til å kommentere det? Enkelt og greit. Hun viser til en svært beskjeden link til en nettside og du velger selv om du vil trykke inn på den eller ei

Anonymkode: 1d5e8...995

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Likestilling her i landet, dette innebærer også ansvar for egen orgasme. Lær deg å fingre deg selv 10 minutter før du skal pule, så kommer dere samtidig, om ikke du kommer først. 

Æsj hva faen

Anonymkode: 817da...acb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Overhodet ikke meningen å spamme KG! Hvis det er sånn det oppfattes, stopper jeg! Jeg gjør det kun i håp om å bidra. 😔

Når TS stiller et spørsmål som jeg kjenner meg igjen i, synes jeg det er lettere å legge til en liten link enn å skrive en lengre avhandling her. Selv om jeg har hatt det på (nesten) samme måte, er det ikke sikkert at det som fungerte for meg, fungerer for TS. Hvis hun tror det kanskje kan være noe i det jeg skriver her, så kan hun trykke på linken og få vite mer. Hvis ikke, så håper jeg hun lar linken ligge. 

Men er det ikke flere som har noen gode tips til TS i denne tråden! Hun og jeg kan da umulig være alene om å oppleve slikt? 🙄

AnonymBruker
Skrevet
Fioljenta skrev (40 minutter siden):

Overhodet ikke meningen å spamme KG! Hvis det er sånn det oppfattes, stopper jeg! Jeg gjør det kun i håp om å bidra. 😔

Ikke tenk på det! 

Jeg var også irritert på deg i starten, må jeg innrømme, men så innså jeg at du hadde mye bra, så da omstilte jeg meg :) 

Det går også an, AB, at du omstiller deg, i stedet for å forvente det av andre.

Anonymkode: 06840...aa4

Gjest Fnuggolina
Skrevet

Hva legger du i lang tid?

Og hva gjør dere utenom rent samleie/at du gir oralsex?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...