AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 Leser at de har flere kreditorer enn passasjerer. Men har tro på at det skal snu snart., så vurderer å kjøpe noen aksjer, men kanskje lurt å vente litt. Anonymkode: 6edab...75b
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #2 Skrevet 6. april 2021 Husk at tilbake til før 2017 var èn aksje i Norwegian verdsatt til over 21.000,00 kr. Nå koster pr. stk. rundt 65 NOK. For meg er det en no brainer og har allerede spikret inn en god del aksjer til den prisen. I Norge har vi lenge bare hatt Norwegian og SAS, kanskje Widerøe. Punktum. Det at noen av de skal gå konkurs vil få for mye å si for samfunnet og økonomien i den bransjen at de reddes, og om 10 år kan man kanskje selge 10 stk. aksjer som den gang kostet 65 kr. til 21.000,00? Rent umiddelbart for meg høres det fint ut? Anonymkode: b2b5b...99d
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #3 Skrevet 6. april 2021 Trenger ikke å ha doktorgrad for å forstå at flybransjen skal avvikles på sikt. Norwegian kutter gjeld på 67 milliarder ned til 20 milliarder. Den sjappa var konkurs før korona også, men penger skal de få gratis. Dommere i Irland har stemt ja til rekonstruering og det vil nok også dommere i Norge. Vi får melke ut 1,5 milliarder inn fra den norske stat for å finansiere videre drift. Flyfiendtlige MDG-politikere skal prøve å få stoppet bygging av nye flyplasser omgjøre dem eksisterende om til sykkelparkering. På sikt så skal vi også fase ut alle bensin- og diesel-biler, ironisk nok godt finansiert av statssubsidier i form av oljepenger. Så kan vi vel strekke en strømkabel til oljeplattformene slik at vi kan nyte vårt selvgode bilde av at vi er klimavennlig, og det er forbrukerne av oljen som forurenser. Anonymkode: 92137...46e
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #4 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Husk at tilbake til før 2017 var èn aksje i Norwegian verdsatt til over 21.000,00 kr. Nå koster pr. stk. rundt 65 NOK. For meg er det en no brainer og har allerede spikret inn en god del aksjer til den prisen. I Norge har vi lenge bare hatt Norwegian og SAS, kanskje Widerøe. Punktum. Det at noen av de skal gå konkurs vil få for mye å si for samfunnet og økonomien i den bransjen at de reddes, og om 10 år kan man kanskje selge 10 stk. aksjer som den gang kostet 65 kr. til 21.000,00? Rent umiddelbart for meg høres det fint ut? Anonymkode: b2b5b...99d Du har fått med deg at det er utstedt og skal utstedes så mange nye aksjer (til kreditorene) at de gamle aksjene er utvannet til noen brøkdeler av en promille av eierandelene de utgjorde for et år siden? Mange av disse aksjene kommer på markedet til en kurs på ca 7 kroner om en mnds tid. Da vil børskursen droppe ned mot det nivået. De som tviholder på NAS-aksjer til dagens kurs har ikke peiling på hva de holder på ned, eller ønsker av ulike grunner å tape penger. Anonymkode: 9e0ac...e2b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå