AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengre. No har jeg holdt ut i noen år men det blir faen bare verre. No er det så gale at jeg tror ikke jeg kan fortsette forholdet. Min samboer er så sinnsykt urenslig. Han dusjer kanskje 2 ganger i uken, han bytter ikke boxer annet enn når han har dusjet. Han tørker ikke tissen (eller rister godt nok, idk) så jeg ser hvis han går i boxeren at det er en urinflekk på boxer etter toalettbesøk. Han bytter heller ikke boxer om han har runket uten å vaske seg etterpå. Jeg SPYR! Han ligger i sofaen og klør seg på pikken og u ræven. Jeg har sagt dette flere ganger til han, men han skjønner det ikke. No er det så gale at han STINKER helt sinnsykt dårlig. Jeg klarer ikke å være mer enn 2 meter i nærheten av han, jeg må alltid vente 30-40 minutter før jeg går inn i ett rom han har vært i. Jeg klarer bare ikke mer. Hva faen gjør jeg? Når vi ble ilag var han alltid nydusjet og luktet himmelsk, no bytter han så skjeldent boxer at det stinker av hele fyren. Han sover med boxer også, så boxer er altså KUN av når han er på toalett og når han dusjer. Vi har barn sammen, så jeg føler jeg ikke kan gå pga dette da det burde være lett for han å ordne, men no klarer jeg seriøst ikke mer. Jeg klarer ikke å ha sex med fyren (ikke hatt lyst på sex på mange mnd) oralsex er UAKTUELT, og selv å kysse han gjør meg veldig kvalm. Han har ikke vært hos tannlegen på 6-7 år. Noe tips? Vil ikke splitte familien pga far lukter 😅 men ser ikke noe annen utvei da jeg konstant går rundt å holder på å spy av hele fyren. Anonymkode: fed26...4f3 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #3 Skrevet 6. april 2021 Jeg hadde gjort det slutt, uten tvil. Dette er så respektløst. Anonymkode: 69170...ade 31
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #4 Skrevet 6. april 2021 miSs. skrev (Akkurat nå): Omg🤢 prøv å ta en siste alvorsprat? Ja, tror jeg rett og slett må gi ett ultimatum. Går ut over både matlyst, samliv og hele trivselen min dette. Ikke noe kjekt 🤢🤢 Anonymkode: fed26...4f3 16
Pysa Skrevet 6. april 2021 #5 Skrevet 6. april 2021 Hadde det vært min mann, kunne han enten søkt om behandling eller skilsmisse. 30
Sensi Skrevet 6. april 2021 #6 Skrevet 6. april 2021 Vært mange tråder om illeluktende men her. Og nå enda en. Hva er det med disse mennene? Regner med du har sagt fra og prøvd å snakke med han. Har du spurt hva han tenker selv om det at du forteller at han lukter vondt? Hvor gamle er barna? Har de sagt noe? Jobber han? Er han deprimert? Beklager, jeg hadde ikke holdt ut det der. Det hadde blitt et ultimatum for min del. Dette såfremt han ikke var syk, men kun lat. 11
Gjest Smeltemann Skrevet 6. april 2021 #7 Skrevet 6. april 2021 Ikke alle som er oppvokst i et møblert hjem. Synes du skal sette hardt mot hardt med denne dåsemikkelen. Eller sliter han psykisk?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #8 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde gjort det slutt, uten tvil. Dette er så respektløst. Anonymkode: 69170...ade Ja, jeg er på kanten til å gjøre det slutt. Bare synd det skal bli ødelagt av noe så idiotisk som dette. Pysa skrev (1 minutt siden): Hadde det vært min mann, kunne han enten søkt om behandling eller skilsmisse. Godt det er flere som tenker det samme. Da er jeg ikke helt "på jordet" 🤢 Anonymkode: fed26...4f3 2
Flowery Skrevet 6. april 2021 #9 Skrevet 6. april 2021 Å fy f.. 🤮 Det der går jo ikke an å bo med. Jobber han? Håper ikke han jobber med mat eller på matbutikker. 🤢 9
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #10 Skrevet 6. april 2021 Familie eller ei, hadde ALDRI klart å bo med en sånn gris. Anonymkode: 99936...cb5 7
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #11 Skrevet 6. april 2021 Sensi skrev (Akkurat nå): Vært mange tråder om illeluktende men her. Og nå enda en. Hva er det med disse mennene? Regner med du har sagt fra og prøvd å snakke med han. Har du spurt hva han tenker selv om det at du forteller at han lukter vondt? Hvor gamle er barna? Har de sagt noe? Jobber han? Er han deprimert? Beklager, jeg hadde ikke holdt ut det der. Det hadde blitt et ultimatum for min del. Dette såfremt han ikke var syk, men kun lat. Min første tråd om temaet, ikke fått med meg de andre. Eldste er 4 år. Han kommenterer ofte at JEG lukter godt, gjerne forran pappan. Så virker som han selv merker lukten, for han kommer ofte bort til meg å lukter meg i håret og halsen hvor han sier "aaah, du lukter godt". Han virker ikke deprimert. Tror han bare er enormt lat. Anonymkode: fed26...4f3 6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #12 Skrevet 6. april 2021 Flowery skrev (2 minutter siden): Å fy f.. 🤮 Det der går jo ikke an å bo med. Jobber han? Håper ikke han jobber med mat eller på matbutikker. 🤢 Han jobber, men ikke med mat eller i butikk heldigvis. Han prøvd å til og med be han sove naken sånn at JEG kan bytte ut boxeren hans før jeg sovner. Men nei, han vil helst ha boxeren klistret fast. Jeg klarer bare ikke å skjønne hvor alt gikk galt. Han var NØYE med hygiene før vi ble sammen, vasket seg ofte og luktet godt. Anonymkode: fed26...4f3 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #13 Skrevet 6. april 2021 Smeltemann skrev (4 minutter siden): Ikke alle som er oppvokst i et møblert hjem. Synes du skal sette hardt mot hardt med denne dåsemikkelen. Eller sliter han psykisk? Foreldrene hans er hygienisk (kroppslig) men ikke så veldig renslig (tenker huset). En mulighet at han kan slite psykisk, men han virker forsåvidt blir og fornøyd. Han merker ikke lukten selv. Anonymkode: fed26...4f3 3
miSs. Skrevet 6. april 2021 #14 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, tror jeg rett og slett må gi ett ultimatum. Går ut over både matlyst, samliv og hele trivselen min dette. Ikke noe kjekt 🤢🤢 Anonymkode: fed26...4f3 Det er forståelig, jeg var sammen med en som var nesten sånn som mannen din, ikke barn i bildet. Var samboere, prøvde å si fra flere ganger, men da endte det opp med at han ble sur og nektet. Du er tålmodig som holder ut. Ærlig... Ja, du må gi ett ultimatum. Tar han seg ikke sammen da heller, hadde jeg revurdert forholdet. 6
Sensi Skrevet 6. april 2021 #15 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min første tråd om temaet, ikke fått med meg de andre. Eldste er 4 år. Han kommenterer ofte at JEG lukter godt, gjerne forran pappan. Så virker som han selv merker lukten, for han kommer ofte bort til meg å lukter meg i håret og halsen hvor han sier "aaah, du lukter godt". Han virker ikke deprimert. Tror han bare er enormt lat. Anonymkode: fed26...4f3 Mente ikke at du har skrevet mange tråder altså. Men det har vært en del tråder. Høres ut som du må sette skapet på plass. Hva sier han når du konfronterer han? 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #16 Skrevet 6. april 2021 Exen min lukter helt jævlig, han påstår han dusjer ofte men lukter høgg likevel. Er så glad jeg heiv han ut 🤢🤢🤢 Anonymkode: eabb6...579 4
Flowery Skrevet 6. april 2021 #17 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han jobber, men ikke med mat eller i butikk heldigvis. Han prøvd å til og med be han sove naken sånn at JEG kan bytte ut boxeren hans før jeg sovner. Men nei, han vil helst ha boxeren klistret fast. Jeg klarer bare ikke å skjønne hvor alt gikk galt. Han var NØYE med hygiene før vi ble sammen, vasket seg ofte og luktet godt. Anonymkode: fed26...4f3 Det der hadde jeg ALDRI klart å leve med. Bakterier og dritt over hele mannen. Han må jo ta deg for gitt da, siden han ikke har respekt nok til å stelle seg. Burde jo være minstekravet. Han har vel blitt bedagelig etter mange års samliv, han har deg uansett og trenger ikke anstrenge seg. 7
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #18 Skrevet 6. april 2021 Tenker han ikke på andre? Han plager deg, barna, men også kollegaer, andre mennesker på bussen, folk i butikken osv. Hva ha han å si til det? Anonymkode: 13f8a...fa2 19
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #19 Skrevet 6. april 2021 Eksen min var slik. Jeg nektet han å sove i sengen. Hvis han ikke dusjet før han la seg og skiftet så måtte han sove på sofaen. Men en grunn til han er en eks. Han kunne dusje, men ha på seg den samme møkkete bokseren og klær igjen. Jeg måtte gå inn på badet å legge fram en ny bokser og klær for å få han til å skifte. Sex var uaktuelt. Jeg nektet fullstendig. Jeg sa det rett ut «Du er ekkel.» Ble bare værre etter jeg kastet han ut. Vi har unger sammen. Ungene stinker når de kommer hjem. Jeg forstår meg ikke på folk som har dårlig hygiene. Jeg dusjer hver dag og skifter undertøy 2 ganger om dagen. Anonymkode: 068e6...b9a 10
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #20 Skrevet 6. april 2021 Sensi skrev (2 minutter siden): Mente ikke at du har skrevet mange tråder altså. Men det har vært en del tråder. Høres ut som du må sette skapet på plass. Hva sier han når du konfronterer han? Når jeg tar det opp med han, så skylder han på alt annet. Sier at lukten kommer fra en annen plass etc. Når jeg forklarer at daglig hygiene er viktig så ler han det bare vekk. Han sier gjerne flere dager i forveien "ah, må ta meg en dusj" men så gjør han det ikke. No har han sagt 2 kvelder på rad "jeg får komme meg i dusjen" så blir han opptatt med noe annet også går han rett å legger seg. Anonymkode: fed26...4f3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå