AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 Trodde nakenprat var for norske. Men på chaten ser det ut som det bare er utenlandske jenter som vil tjene tokens. Irriterende at det ikke finnes hater/ videochat hvor man kan komme i kontakt med jenter uten å måtte betale i dyre dommer. Disse jentene som er på nakenprat betaler ikke et rødt øre, men får toktens slengt etter seg av idiotiske menn som bruker. Anonymkode: da097...368
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #2 Skrevet 6. april 2021 Nå snakker du om chat-tjenesten til Nakenprat. Jeg er enig i at den løsningen som er nå ikke er bra, men de (Np) måtte gå bort fra den forrige plattformen de brukte pga at den ikke ble oppdatert. Dessuten ble de siste månedene den var i bruk helt ødelagt av spammere. Jeg savner den gamle chatten. Det finnes jo andre webcamchatter du kan besøke, det er bare å søke det opp. Anonymkode: e0d08...3a9
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #3 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå snakker du om chat-tjenesten til Nakenprat. Jeg er enig i at den løsningen som er nå ikke er bra, men de (Np) måtte gå bort fra den forrige plattformen de brukte pga at den ikke ble oppdatert. Dessuten ble de siste månedene den var i bruk helt ødelagt av spammere. Jeg savner den gamle chatten. Det finnes jo andre webcamchatter du kan besøke, det er bare å søke det opp. Anonymkode: e0d08...3a9 har du noen tips? Anonymkode: da097...368
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå