AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 Lurer på om jeg faktisk har greid å kverke Kenwood major-maskinen vår som skulle være så sterk, 1700watt. Bakte grovbrød, sjekket hvor mye den skulle tåle, sto 1,5 kg mel i bruksanvisningen. Brukte derfor denne mengden og 9 dl væske. Stilte den på laveste hastighet elting, satte meg og leste litt. Skulle sikkert ikke gjort det😂maskinen var glovarm ved feste til deigkroken, ordentlig glovarm altså. Den gikk sikkert i et kvarter mens den tydeligvis var overbelastet. Googlet litt i ettertid og ser at det ikke er anbefalt å bruke maks melmengde. Vært kjekt å vite før jeg satte i gang. Tror dere løpet er kjørt for maskinen eller hår dette bra? Hvis den er ødelagt, vil jeg da merke det med en gang eller kommer det gradvis? Har ikke prøvd å starte den ennå etter denne hendelsen. Anonymkode: d1224...bae
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #2 Skrevet 6. april 2021 Det er helt normalt at kjøkkenmaskiner blir varme ved krokfestet. Så lenge maskinen ikke høres ut som den sliter når den kjører eller det lukter svidd så er det ikke noe galt. Anonymkode: cd2be...ebc 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #3 Skrevet 6. april 2021 Du må lytte til maskinen. Man hører om den går for tungt. Anonymkode: 2e4f1...979 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå