AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Del Skrevet 6. april 2021 Jeg leste at negler gjennomsnittlig vokser 3 mm på en måned. Det høres utrolig lite ut, og jeg vil anslå at mine vokser omtrent så mye på en uke. Jeg må klippe neglene omtrent to ganger i uken for å holde de korte. Er det veldig mye, og hva kan det i så fall komme av? Anonymkode: 338f4...c3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 6. april 2021 #2 Del Skrevet 6. april 2021 Jeg klipper neglene 1-2 ganger i uken. Synes de vokser så fort🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #3 Del Skrevet 6. april 2021 Mine negler vokser som bare det. Jeg må ha korte negler pga jobb, og klipper og filer 1-2 ganger i uka. Anonymkode: d3ac3...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #4 Del Skrevet 6. april 2021 Hender 2 ganger i uka ca. Føtter hver 8 dag ca Anonymkode: 2b218...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #5 Del Skrevet 6. april 2021 Godt å høre at jeg ikke er den eneste med hurtigvoksende fingernegler. Begynte å lure på om noe var galt da jeg leste at de gjennomsnittlig vokser 3 mm i MÅNEDEN. Anonymkode: 338f4...c3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå